"Πριν λίγη ώρα στο σταθμό του METRO και των ΗΣΑΠ στο Μοναστηράκι μια ομάδα νέων που διαμαρτύρεται για την ακρίβεια και πιο συγκεκριμένα με το σύνθημα: "εισιτήρια 25% πάνω, οι μισθοί;" τύλιξαν με μαύρες σακούλες... τα ακυρωτικά μηχανήματα των εισιτηρίων και καλούσαν τον κόσμο να μπει στα τραίνα χωρίς εισιτήρια. Άλλα μέλη της ίδιας ομάδας μοίραζαν προκηρύξεις μέσα στους συρμούς."Πληροφορίες για τους διαμαρτυρόμενους στο site τους: www.akribeia-stop.gr
Πηγή http://viacrucis-azazel.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου