Από αυτούς ποσότητα μέχρι 20% καταναλώνεται στην Ελλάδα, ενώ γίνονται εισαγωγές και από την Αλβανία.Παρουσιάζουμε στη συνέχεια τα σημαντικότερα σημεία αυτής της έκθεσης που είναι και .........χαρακτηριστικά για την κατάσταση στη χώρα:“Η Ελλάδα αποτελεί μία από τις χώρες-«πύλες» από την οποία διέρχονται παράνομες ουσίες και γίνεται λαθρεμπόριο.Αν και δεν είναι βασικός κόμβος για τα ναρκωτικά που προορίζονται για τις ΗΠΑ, η Ελλάδα είναι μέρος του αποκαλούμενου «Βαλκανικού Δρόμου» των ναρκωτικών, από τις χώρες παραγωγής τους στην Ανατολή προς τις χώρες που τα καταναλώνουν στη Δυτική Ευρώπη.
Περισσότερα στο http://troktiko.blogspot.com/2009/03/blog-post_3611.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου