Σάββατο 14 Μαρτίου 2009

'Βραβείο' των ΗΠΑ στη Μεσσηνία για την ...παραγωγή χασίς "

"Η Μεσσηνία συγκαταλέγεται ανάμεσα στις 5 περιοχές της χώρας με τη μεγαλύτερη παραγωγή... χασίς, το οποίο μάλιστα εξάγεται σε χώρες της Ευρώπης. Η εκτίμηση αυτή συμπεριλαμβάνεται στην ετήσια αναφορά του για τη διεθνή στρατηγική ελέγχου των ναρκωτικών του ειδικού γραφείου που λειτουργεί στο υπουργείο Εξωτερικών των Ηνωμένων Πολιτειών.Στην κορυφή του καταλόγου βρίσκονται ακόμη η Κρήτη, η Ηλεία, η Αρκαδία και η Λακωνία.Πρέπει να σημειωθεί ότι η έκθεση αποκαλεί “μαριχουάνα” το χασίς και υπολογίζει ότι η παραγωγή του είναι μεγαλύτερη από 80 τόννους.

Από αυτούς ποσότητα μέχρι 20% καταναλώνεται στην Ελλάδα, ενώ γίνονται εισαγωγές και από την Αλβανία.Παρουσιάζουμε στη συνέχεια τα σημαντικότερα σημεία αυτής της έκθεσης που είναι και .........χαρακτηριστικά για την κατάσταση στη χώρα:“Η Ελλάδα αποτελεί μία από τις χώρες-«πύλες» από την οποία διέρχονται παράνομες ουσίες και γίνεται λαθρεμπόριο.Αν και δεν είναι βασικός κόμβος για τα ναρκωτικά που προορίζονται για τις ΗΠΑ, η Ελλάδα είναι μέρος του αποκαλούμενου «Βαλκανικού Δρόμου» των ναρκωτικών, από τις χώρες παραγωγής τους στην Ανατολή προς τις χώρες που τα καταναλώνουν στη Δυτική Ευρώπη.

Περισσότερα στο http://troktiko.blogspot.com/2009/03/blog-post_3611.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: