Πέμπτη 12 Μαρτίου 2009

ΣΟΚ - Ήθελαν να τον σώσουν και έπεσε απο το ελικόπτερο Στο Ισραήλ μια ομάδα διάσωσης σπεύδει με το ελικόπτερο για μεταφορά ενός τραυματία. Έχει ανέβε

Στο Ισραήλ μια ομάδα διάσωσης σπεύδει με το ελικόπτερο για μεταφορά ενός τραυματία. Έχει ανέβει μέχρι το ελικόπτερο και εκεί κάτι γίνεται και πέφτει στο κενό απο 25 μέτρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: