Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009

Καταγγέλλει βιασμό 22χρονη

Η Ασφάλεια Βορειοανατολικής Αττικής ερευνά καταγγελία 22χρονης ότι, τα ξημερώματα της Τρίτης δύο άγνωστα άτομα την βίασαν.

Σύμφωνα με την καταγγελία της, βρισκόταν σ' ένα παρκάκι, στο Ψυχικό, μέσα σε αυτοκίνητο με τον φίλο της όταν 2 κουκουλοφόροι έσπασαν το τζάμι του αυτοκινήτου.

Αφού τους λήστεψαν, τον φίλο της τον έβαλαν στο πορτ-μπαγκάζ και λήστεψαν τέσσερα ακόμα άτομα που επέβαιναν σε παρακείμενο σταθμευμένο αυτοκίνητο. Στην 22χρονη της έκλεισαν τα μάτια, την μετέφεραν σε άγνωστη περιοχή όπου τη βίασε ο ένας εκ των δύο δραστών. Την εγκατέλειψαν στην περιοχή του Αγίου Παντελεήμονα και εξαφανίστηκαν.

Η αστυνομία ενεργεί προανάκριση και αναζητεί τους δράστες.

Άρχησαν τα όργανα παιδιά...

Πηγή http://www.megatv.com/articles.asp?catid=14541&subid=2&tag=11107&pubid=1623727

Δεν υπάρχουν σχόλια: