Μέχρι πρότινος πίστευα ότι η ορθότερη αντιμετώπιση των Συριζο-άπλυτων θα ήταν η επαναλειτουργία της Γυάρου και της Μακρονήσου.
Βλέποντας αυτό το βίντεο αναθεώρησα.
Πλέον η ορθότερη αντιμετώπισή τους είναι φόρτωμα σε ένα σαπιοκάραβο και μόλις φτάσουν στο Κρητικό πέλαγος τορπίλισμα με υποβρύχιο.
Νεκρή Ιταλίδα τουρίστρια που ταξίδευε με ιστιοφόρο μετά από τραυματισμό
-
Σε τραγωδία εξελίχθηκαν οι διακοπές μιας 50χρονης Ιταλίδας στη χώρα μας Η
γυναίκα, η οποία επέβαινε σε ιστιοφόρο με ιταλική σημαία στη θαλάσσια
περιοχή τ...
Πριν από 17 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου