Αποφεύγουν οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ και όχι μόνο της ΕΡΤ να αποκαλούν τα ΣΚΟΠΙΑ ως ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ..Γιατί κύριοι δεν τα αποκαλείται με το όνομα που περήφανα έδωσε η κυβέρνηση την οποία νυχθημερόν στηρίζετε??
Γιατί δεν εφαρμόζετε αυτήν την ιστορική για εσάς όπως λέτε συμφωνία??
θα σας πούμε γιατί.. Γιατί φοβάστε!!
Φοβάστε να μην τον ακούσουν ξαφνικά οι ΈΛΛΗΝΕΣ και τρελαθούν??
Το πάτε λάου- λάου για να το συνηθίσουν ή για να μην καταλάβουν τι έγινε??
Κούνια που σας κούναγε!!!
Israelis Invaded Lebanon And Then Cried Victim When Their Soldiers Got
Killed, And Other Notes
-
From all this melodramatic garment-rending and victim-LARPing you’d assume
the four Israelis were killed in their beds in Tel Aviv, not traveling by
tank t...
Πριν από 5 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου