Αποφεύγουν οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ και όχι μόνο της ΕΡΤ να αποκαλούν τα ΣΚΟΠΙΑ ως ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ..Γιατί κύριοι δεν τα αποκαλείται με το όνομα που περήφανα έδωσε η κυβέρνηση την οποία νυχθημερόν στηρίζετε??
Γιατί δεν εφαρμόζετε αυτήν την ιστορική για εσάς όπως λέτε συμφωνία??
θα σας πούμε γιατί.. Γιατί φοβάστε!!
Φοβάστε να μην τον ακούσουν ξαφνικά οι ΈΛΛΗΝΕΣ και τρελαθούν??
Το πάτε λάου- λάου για να το συνηθίσουν ή για να μην καταλάβουν τι έγινε??
Κούνια που σας κούναγε!!!
The Sho must go on! Dodgers game continues despite stadium being shrouded
in smoke... after huge four-day fire sparked 'state of emergency'
-
The LA Dodgers were thrashed 12-1 by the Baltimore Orioles on Sunday, in a
game that will be remembered more for the smog clouding the stadium than
the bas...
Πριν από 2 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου