Πρωτοφανής πρόκληση στους Ελληνες και ειδικά στους Μακεδόνες Ελληνες από τον βουλευτή Ημαθίας του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργου Ουρσουζίδη ο οποίος κατά τη συζήτηση της πρότασης δυσπιστίας κατά της κυβέρνησης για την εκχώρηση της Μακεδονίας μίλησε στην «μακεδονική» γλώσσα που ορίζει η συμφωνία!
Και μάλιστα συνδέει τα «μακεδονικά» με την αρχαία ελληνική μακεδονική γλώσσα (τι άλλο θα ακούσουμε)!
Ο κυβερνητικός βουλευτής στο τέλος της εξάλεπτης παρέμβασής του ο βουλευτής από τη Βόρεια Ελλάδα επέλεξε να στείλει ένα μήνυμα στους Σκοπιανούς μιλώντας στη γλώσσα τους «τα νοτιοσλαβικά, όπως ορίζεται ρητά στη συμφωνία».
ΕΕ: Αποφασίζουν για την εισαγωγή του ψηφιακό ευρώ! – Γιατί αποτελεί πλήγμα
για την οικονομική ελευθερία των πολιτών
-
Μια από τις πιο κρίσιμες ψηφοφορίες στην ιστορία του ευρώ πραγματοποιείται
αύριο, Τρίτη, στην Επιτροπή Οικονομικών και Νομισματικών Υποθέσεων (ECON)
του ...
Πριν από 5 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου