Καλά αυτός ο δήμαρχος εχει την παραμικρή συναίσθηση; Τι άσχετο πεντάχρονο ειναι αυτο; Παει έρχετε και τρώει και πίνει μωρε;;; Τι θα γίνει επιτέλους με αυτούς στους ξεπεσμένους και αμόρφωτους Ελληναρες;!,,,, χαρα στην υπομονή του Βαρουφάκη!!!!!
Τώρα στο Δημαρχείο Ανωγείων.
Έξοδος από τα μνημόνια και ανάπτυξη δυστυχώς δεν θα υπάρξει.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ...
https://www.facebook.com/mera25.gr/videos/383467432145086/
Keir Starmer cries as he quits No 10 claiming a deluded list of
'achievements' - now Britain awaits its seventh PM in ten years
-
Keir Starmer talked up his achievements in getting Labour elected in a
statement outside the famous black door of No10.
Πριν από 8 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου