Δεν μένουν πολλές ώρες ακόμη για την υπογραφή, δεν μπορώ να κοιμηθώ, ούτε και να χωνέψω αυτό που έγινε σήμερα. 8 χρόνια ζω σαν λέτσος, κάνοντας υπομονή, ξεφτιλισμένος από τους εργοδότες μου, ελπίζοντας σε ένα πράγμα μόνον, στην δικαιοσύνη που πρέπει να αποδοθεί.
Μετά τα σημερινά αντιλαμβάνομαι ότι δικαιοσύνη υπάρχει μόνον όταν μπορείς να την εφαρμόσεις μόνος σου, αφού το κράτος είναι ο πραγματικός εχθρός!
ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ
Δήμος τοποθετεί παγίδες για βάνδαλα αιγοπρόβατα
-
[image: aigoprovata]
Ο Δήμος Σάμης, σε σχετική ανακοίνωση, ανακοίνωσε ότι θα τοποθετήσει παγίδες
περισυλλογής στην περιοχή Δρακάτα Πυλάρου για ανεπιτήρητα ...
Πριν από 19 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου