Η υπογραφή Τσίπρα-Ζάεφ για την ονομασία των Σκοπίων σε «Βόρεια Μακεδονία» έχει προκαλέσει αντιδράσεις σε όλη τη χώρα, με τον κόσμο να διαμαρτύρεται καθημερινά με συλλαλητήρια σε διάφορες πόλεις!
Σήμερα (27/6) στη Θεσσαλονίκη αρκετός κόσμος βρέθηκε έξω από το Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης για να διαμαρτυρηθεί για το ξεπούλημα της Μακεδονίας και η εικόνα που είδαμε μας ενθουσίασε, καθώς ΠΑΟΚτσήδες και Αρειανοί πήγαν μαζί στο συλλαλητήριο. ΜΑΖΙ!
Ελπίζουμε, τέτοιες εικόνες να βλέπουμε συχνά από εδώ και πέρα...
Από τους Αγγειοπλάστες στους Λασπολόγους: Η Συνενοχή της Κατανάλωσης
-
Από τους Αγγειοπλάστες στους Λασπολόγους: Η Συνενοχή της Κατανάλωσης Του
Ιάκωβου Ποθητού Από την αρχαιότητα, η λάσπη υπήρξε ένα υλικό δημιουργίας.
Άνθρ...
Πριν από 14 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου