Η υπογραφή Τσίπρα-Ζάεφ για την ονομασία των Σκοπίων σε «Βόρεια Μακεδονία» έχει προκαλέσει αντιδράσεις σε όλη τη χώρα, με τον κόσμο να διαμαρτύρεται καθημερινά με συλλαλητήρια σε διάφορες πόλεις!
Σήμερα (27/6) στη Θεσσαλονίκη αρκετός κόσμος βρέθηκε έξω από το Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης για να διαμαρτυρηθεί για το ξεπούλημα της Μακεδονίας και η εικόνα που είδαμε μας ενθουσίασε, καθώς ΠΑΟΚτσήδες και Αρειανοί πήγαν μαζί στο συλλαλητήριο. ΜΑΖΙ!
Ελπίζουμε, τέτοιες εικόνες να βλέπουμε συχνά από εδώ και πέρα...
Η Κομισιόν απαντά στον Αβραμόπουλο...
-
«Εσωτερικό έλεγχο» ξεκαθάρισε πως διεξήγαγε η Κομισιόν και όχι «έρευνα» για
την φερόμενη εμπλοκή του Δημήτρη Αβραμόπουλου στο...
...Qatargate, σύμ...
Πριν από 3 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου