(ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΕ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ Ο ΚΑΖΑΚΗΣ ΤΟΥ ΕΠΑΜ...)
Λάβρος ο ευρωβουλευτής της Χρυσής Αυγής, Ελευθέριος Συναδινός στην σημερινή του ομιλία στο ευρωκοινοβούλιο κατά του προέδρου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, αλλά και κατά της κυβέρνησης Τσίπρα που ετοιμάζεται να υπογράψει ένα νέο επαχθές Μνημόνιο, όπως είπε χαρακτηριστικά.
Μουντιάλ 2026: Η Αργεντινή στους «32» με ρέκορντμαν Μέσι, 2-0 την Αυστρία
-
Με τον Μέσι να γίνεται πρώτος σκόρερ στην Ιστορία του Μουντιάλ,
η Αργεντινή νίκησε 2-0 την Αυστρία στο Ντάλας και προκρίθηκε στους «32»,
εξασφαλίζοντας -...
Πριν από 1 ώρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου