Δευτέρα 6 Ιουλίου 2015

ΒΙΝΤΕΟ: ΦΑΓΩΘΗΚΑΝ ΣΑΝ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΛΦΑ... ΣΚΟΤΩΘΗΚΑΝ Η ΕΛΛΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟ...την ξεφτίλησε την ΣΤΑΗ..

Δεν είχε προηγούμενο η αντιπαράθεση ανάμεσα σε Γιώργο Κατρούγκαλο και Έλλη Στάη παρότι το κλίμα ήταν στην αρχή καλό με τον αναπληρωτή υπουργό Εσωτερικών να δηλώνει πως «συμπαθεί» τη δημοσιογράφο στη συνέχεια ανέβηκαν οι τόνοι.
«Κύριε Κατρούγκαλε, αυτή η συμφωνία θα έρθει σε 48 περίπου ώρες...» ξεκίνησε την ερώτηση της η Έλλη Στάη και ο Γιώργος Κατρούγκαλος τη διέκοψε χαρακτηρίζοντας το ερώτημα αυτό «φτηνό», ενώ στη συνέχεια έκανε λόγο για προπαγάνδα.

«Αυτή είναι φτηνή ερώτηση κυρία Στάη! Δεν είπε τέτοιο πράγμα ο Τσίπρας»...
«Κύριε Κατρούγκαλε δε σας επιτρέπω να χρησιμοποιείται τη λέξη φτηνή για την ερώτηση μου»!
«Ούτε εγώ σας επιτρέπω να μου λέτε τι μου επιτρέπετε, αυτή τη στιγμή θέλω ερώτηση από εσάς, δεν κάνω σύγκρουση εγώ. Θέλω μια τίμια ερώτηση από έναν τίμιο δημοσιογράφο»!
«Το ότι μπορεί να μην συμφωνείτε με την άποψή μου δεν σημαίνει ότι εγώ δεν είμαι σοβαρή. Αφήστε μας λοιπόν να έχουμε φωνή».
«Α! Σας φιμώσαμε! Εμείς φιμώσαμε την προπαγάνδα»!
Η κατάσταση φάνηκε να εκτονώνεται, αλλά ακολούθησε δεύτερος γύρος όταν ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών επανέλαβε το χαρακτηρισμό «φτηνή»...

Δεν υπάρχουν σχόλια: