Θεσσαλονίκη: Κατάληψη στο Εργατικό Κέντρο – Σε συμπαράσταση για τους
απεργούς πείνας των Προσφυγικών
-
Αντιεξουσιαστές και συλλογικότητες έκαναν κατάληψη το μεσημέρι της Τετάρτης
στο Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίης, μία κίνηση αλληλεγγύης στους κατοίκους των
Π...
Πριν από 1 ώρα
1 σχόλιο:
Μήνυση πρέπει να υποβληθεί στους άθλιους που ψήφιζαν κ.καραμανλή γηραιότερο που κρατικοποποίησε τη μισή ελλάδα και έκλεισε πάνω από 200 εταιρείες και στους πανάθλιους που ψήφιζαν αν.παπανδρέου που υπερχρέωσε την ελλάδα και διόρισε μιλιούνια άχρηστων δημ.υπαλλήλων.Από κει και πέρα η πορεία ήταν προδιαγεγραμμένη. Τα υπόλοιπα είναι για να τα ακούν οι σημερινοί αποβλακωμένοι και ανίκανοι νεοέλληνες.
Δημοσίευση σχολίου