Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Αποκαλύψεις Καρατζαφέρη.Δήμαρχος της Αθήνας θα είναι ο Κασιδιάρης......

Εκφράζοντας την πεποίθηση ότι ο Κασιδιάρης θα εκλεγεί Δήμαρχος Αθηναίων, από μεγάλο λάθος του Σαμαρά, εξαπολύοντας σφοδρή επίθεση σε Σαμαρά και Βενιζέλο, χαρακτηρίζοντας τους ακόμα και προδότες για το κυπριακό. 
Άστραψε και βρόντηξε ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. Γιώργος Καρατζαφέρης, μιλώντας στον Alpha 96,5 F.M. Θεσσαλονίκης και στην εκπομπή “Φαύλος κύκλος” του Αντώνη Κουμιώτη, αποκαλύπτοντας μάλιστα πώς και γιατί του έκοψαν τα πόδια οι Αμερικανοί, όπως είπε χαρακτηριστικά.
Για το κυπριακό:
“Αυτό το οποίο συμφώνησαν Σαμαράς και Βενιζέλος με τους Αμερικανούς και έβαλαν και τον φουκαριάρη τον Κύπριο τον Αναν-στασιάδη να υιοθετήσει, σημαίνει ότι το νησί παύει να είναι κυρίαρχο και παύει να είναι όπως το ξέρουμε, δηλαδή παραχωρείται στην Τουρκία με χειρότερους όρους απ’ ότι στο σχέδιο Ανάν… Είναι προδότες. 

Η λέξη που ταιριάζει είναι προδότες”.
“Πώς και γιατί οι Αμερικανοί μου έκοψαν τα ποδάρια”:

“Η όλη φασαρία σχετικά με τον Καρατζαφέρη, είναι ότι εγώ βλέποντας και διαπιστώνοντας όλα αυτά από τότε, πήγα και έκανα επαφή με την Ρωσία, με το εξής σκεπτικό, ότι αν οι Ρώσοι κάνουν βάση στην Σύρο στο Αιγαίο, εγώ δεν έχω ανάγκη να φοβάμαι την Ρωσία. Ε, με το που το συζήτησα και το πληροφορήθηκαν οι Αμερικανοί, με πήραν πριν μπω στο αεροπλάνο και μου είπαν θα σου κόψουμε τα ποδάρια και μου τα έκοψαν”…
“Θα δείτε ότι Δήμαρχος της Αθήνας θα είναι ο Κασιδιάρης”:
“Ο Σαμαράς τους ηρωποίησε. Και τώρα έχει μπλέξει σαν τον Ηρακλή με τις κουβαρίστρες. Και βεβαίως θα δείτε ότι Δήμαρχος της Αθήνας θα είναι ο Κασιδιάρης. Λάθος του Σαμαρά, μεγάλο λάθος”.
Τέλος, κληθείς να προβλέψει τις άμεσες πολιτικές εξελίξεις, ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. δήλωσε: “Μπροστά μας έχουμε δύο πράγματα. Ή πολύ αίμα ή κάποιας μορφής 1909″.


Η συνέχεια εδώ http://ksipnistere.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: