Δεν πίστευε στα μάτια του ένας οφθαλμίατρος στην Καλιφόρνια όταν κλήθηκε να
εξετάσει έναν 42χρονο, ηλεκτρολόγο, ο οποίος υπέστη ηλεκτροπληξία. Οι κόρες και οι ίριδες των ματιών του ηλεκτρολόγου είχαν σχήμα αστεριού.
Ολα συνέβησαν όταν ο άτυχος ηλεκτρολόγος κατά τη διάρκεια εργασιών, ακούμπησε κατά λάθος των ώμο του σε σημείο όπου υπήρχε διαρροή ρεύματος. Ο 42χρονος «χτυπήθηκε» από 14.000 Volt, με αποτέλεσμα να επηρεαστούν τα οπτικά του νεύρα.
Όπως εξηγεί, στο Livescience, ο οφθαλμίατρος Bobby Korn που εξέτασε το 42χρονο «το οπτικό νεύρο λειτουργεί σαν ένα καλώδιο το οποίο είναι αγωγός του ηλεκτρισμού». Ο Korn στην περίπτωση του ηλεκτρολόγου που εξέτασε έκανε λόγο για έναν «άμεσο καταρράκτη».
Οι γιατροί ωστόσο δεν γνωρίζουν γιατί η βλάβη που προκαλεί το ρεύμα κάνει τα μάτια να έχουν σχήμα αστεράκι αλλά έχει παρατηρηθεί ανάλογο φαινόμενο και σε ζώα.
Όπως εξηγεί ο κ. Korn, το «μάτι είναι σαν κάμερα: αν ο φακός καταστραφεί, μπορεί να αντικατασταθεί με έναν άλλο αλλά αν το φιλμ - σε αυτή την περίπτωση το οπτικό νεύρο- καταστραφεί, τότε η εικόνα δεν θα είναι ποτέ πια καλή».
Πηγή
Will Jolani stand down or is the Syrian strike force poised to enter
Lebanon?
-
The Syrian quisling President, selected by the enemies of Syria, has gone
on record trying to explain what President Trump mean't when he said Syria
could ...
Πριν από 53 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου