Ρεπορτάζ: Ναταλία Ανδρικοπούλου...
Ενα περιπολικό περιφρουρεί τις εγκαταστάσεις των ιδιωτικών στούντιο στην Παιανία, απ' όπου η κυβέρνηση σύμφωνα με πληροφορίες, σχεδιάζει να εκπέμψει τις επόμενες μέρες, ίσως και ώρες, σήμα στη συχνότητα της ΕΡΤ.
Αυτή την ώρα επικρατεί ηρεμία έξω απο τα τηλεοπτικά στούντιο και το μόνο που μαρτυρά -αλλά και επιβεβαιώνει- οτι ο εν λόγω χώρος θα χρησιμοποιηθεί απο την κυβέρνηση, είναι η παρουσία αστυνομικής δύναμης.
http://www.gkourou.com
Κ. Χολέβας: οκτώ χρόνια Πρέσπες: η Συμφωνία καταρρέει
-
*Επανέρχεται τώρα ο κ. Τσίπρας και ζητά τη ψήφο μας !!!Όσοι ψηφοφόροι έχουν
μνήμη χρυσόψαρου ή δεν τουςενδιαφέρει το ξεπούλημα του ονόματος της
ΜΑΚΕ...
Πριν από 27 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου