Ομάδες ανδρών των ΜΑΤ βρίσκονται εδώ και λίγη ώρα έξω από το κτίριο της ΕΡΤ επί της
οδού Μουρούζη στο κέντρο της Αθήνας.
Οι εργαζόμενοι ισχυρίζονται ότι στόχος της αστυνομίας είναι να μην επιτρέψει στους τεχνικούς να μπουν στο κτίριο.
Την ίδια ώρα οι εργαζόμενοι έχουν αναρτήσει στο μπαλκόνι του κτιρίου πανό που γράφει «Κάτω η χούντα, η ΕΡΤ δεν κλείνει».
Will Jolani stand down or is the Syrian strike force poised to enter
Lebanon?
-
The Syrian quisling President, selected by the enemies of Syria, has gone
on record trying to explain what President Trump mean't when he said Syria
could ...
Πριν από 1 ώρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου