Οι Μεξικάνοι …αποσύρουν τις αλατιέρες από τα εστιατόρια, σύμφωνα με απόφαση
της κυβέρνησης, για να προστατεύσουν τους καταναλωτές από την αλόγιστη χρήση, που προκαλεί πολλά προβλήματα υγείας.
Οι Μεξικανοί καταναλώνουν περίπου 11 γραμμάρια αλατιού την ημέρα (διπλάσια ποσότητα από αυτή που ορίζεται από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας) γεγονός που επιβαρύνει την υγεία τους με αυξημένη αρτηριακή πίεση και πολλά καρδιακά προβλήματα, αναφέρει η εφημερίδα Guardian.
Στο πλαίσιο της προσπάθειας που κάνει η κυβέρνηση της χώρας προκειμένου να πείσει τους κατοίκους να καταναλώνουν λιγότερο έως ελάχιστο αλάτι, ξεκίνησε μια πρωτότυπη καμπάνια με τον τίτλο «Λιγότερο αλάτι, καλύτερη υγεία», εφαρμόζοντας παράλληλα μια παράδοξη απόφαση: Τέλος οι αλατιέρες από τα εστιατόρια της χώρας!
Οι εστιάτορες αποφάσισαν να αποδεχτούν το μέτρο αυτό, αποσύροντας οτιδήποτε έχει σχέση με το αλάτι από τα καταστήματά τους, προτρέποντας μάλιστα τους επισκέπτες να αποφεύγουν να βάζουν επιπλέον αλάτι στο φαγητό τους.
Military reverses course and again mandates flu shots for many military and
civilian personnel
-
Well, that didn't take long... Back in April, Secretary Hegseth signed
"Updated Guidance on Influenza Vaccination" making the annual influenza
vaccine volu...
Πριν από 1 ώρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου