Μας απειλούν οι Τουρκάλες των F-16 αλλά ειναι τόσο καλές που κοπανάνε πάνω στους μιναρέδες δίπλα απο την κατοικία του Ερντογάν ...Ακούστε την έκπληξη της Τουρκάλας !
Φαναταστείτε να την κυνηγάει πύραυλος ΄΄ΧΩΚ΄''
Χαρακτηριστικό παράδειγμα της προσπάθειας προβολής μοντέρνου προσώπου από την ΤΗΚ, αποτελεί το εικονιζόμενο ρεπορτάζ της εφημερίδας Vatan. Οι κυρίες Burcu Şahinkaya και Züleyha Dombay ποζάρουν με τα F-16 τους. Η πρώτη μάλιστα αγαπά τόσο πολύ το..Αιγαίο που σύμφωνα με την εφημερίδα ονόμασε τον γιο της Ege Κοπάνησε τον Μιναρέ η Τουρκάλα χειρίστρια του F-16
Η εν λόγω πτήση ήταν μάλλον σχεδιασμένη στα 3500 πόδια (Minimum Safe Altitude) κάτι πού η χειρίστρια αψήφισε και κατέβηκε χαμηλότερα με αποτέλεσμα να περάσει κέντρο-σουβλάκι το μιναρέ.
Πιθανότατα είχε ξεχάσει να τριμάρει/αντισταθμίσει σε ΕΟΠ (ευθεία οριζόντια πτήση), διότι το F-4E Phantom έχει στην ράχη του 6 δεξαμενές καυσίμου (fuel cells) και αναλόγως της ροής/κατανάλωσης καυσίμου κατά την πτήση αλλάζει το κέντρο βάρους και χρειάζεται συνεχώς αντιστάθμιση/trim. Έτσι έχει μια ελαφριά κάθοδο 2 μοιρών πού λίγο έλειψε να αποβεί μοιραία. Είναι αναμφισβήτητο ότι η Akgül πετάει από την ‘Α θέση και στη ‘Β θέση ο ΧΟΣ μιλάει με τα άλλα μέλη του σχηματισμού (Νο2-3). Ο ΧΟΣ αναλαμβάνει τις επικοινωνίες-ναυτιλία-όπλα ενώ ο χειριστής πετάει. Δεν γίνεται αντίστροφα διότι η ορατότητα του ΧΟΣ μπροστά, αλλά και στα πλάγια είναι περιορισμένη.
Η Τουρκάλα χειρίστρια είναι απασχολημένη με το να μετράει την απόσταση από το επόμενο steerpoint (το 11ο) και το οποίο αντιστοιχεί στο Hipodrom, στο οποίο διεξάγεται κάθε χρόνο η παρέλαση. Έτσι δεν βλέπει τους 2 μιναρέδες πού ξεπροβάλλουν ξαφνικά μπροστά της... Την παρ’ολίγο μοιραία στιγμή ο ΧΟΣ, πού μάλλον πρέπει να είναι Εκπαιδευτής στον τύπο, είδε στο HUD repeater τους μιναρέδες, ή τα άλλα μέλη του σχηματισμού να τραβάνε απότομα επάνω και τράβηξε το χειριστήριο πίσω. Αυτό το επαληθεύει η έκπληξη της χειρίστριας λίγο προτού χτυπήσουν (ουπ) στο δόξα πατρί το μιναρέ.
Το ραδιοϋψόμετρο (Combined Altitude Radar Altimeter) έγραψε στιγμιαία -0 καθώς πέρασε ακριβώς από επάνω και το σύστημα φωνητικής προειδοποίησης bitching Betty φώναζε Altitude-altitude! Μάλλον η ημισέληνος χτύπησε στο κέντρο του αεροσκάφους και δεν πήραν FOD (Foreign Object Damage) στον κινητήρα. Για να το επαληθεύσουν, βάζουν στοιχεία πίσω/idle για να δούνε εάν πήραν φωτιά (cold idle) στους κινητήρες J-79. Η είσοδος ξένου σώματος στην εισαγωγή θα μπορούσε να προκαλέσει φωτιά, οπότε και ο αρχηγός σχηματισμού τους λέει να σπάσουν για να αποφύγουν άλλα παρατράγουδα.
Έτσι μια παρολίγον "τεχνική βλάβη" επάνω από το σπίτι του Τούρκου πρωθυπουργού απεφεύχθει την τελευταία στιγμή..
Μετάφραση
Νο.3: Eίμαστε Νο.3 δεξιά μετά από σας
Νο1: Γυρίζω
Νο1 ΧΟΣ: Ναι
Νο1 Χειρ: 4,5
Νο1 Χειρ: 5,5
Νο1 Χειρ: 3,5.
Νο1 Χειρ: 3,5 νοιώθω ότι είμαστε πιο κοντά από ότι λένε τα νούμερα
Νο1 ΧΟΣ: Όχι όλα πάνε κανονικά K-K-S
No1 Χειρ: Όλα καλά?
No1 Χειρ: 3,5 οοοοοοο-ούπ
Bitching Betty: Altitude-altitude-altitude
No1 ΧΟΣ: Φέρε μανετες πίσω σε θέση Idle
Bitchhing Betty: Caution-caution
Νο1 Χειρ: Master caution......Oυφ
Νο3: Φάνηκε σε θέση idle ο κινητήρας
No1 ΧΟΣ: Είναι θέση cold idle.
Νο1 Χειρ: Είναι ακόμα αναμμένο το Master Caution?
Νο.3 Χωριστείτε
Νο.3 Ωραία
Πώς κατέληξαν και με ποιον τρόπο οι Πατέρες υπολόγισαν ότι η Γέννησις του
Χριστού έγινε την 25η Δεκεμβρίου και η Βάπτισή Του την 6η Ιανουαρίου;
-
Του Μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου
*(Απομαγνητοφωνημένη ομιλία δια χειρός του αξιοτίμου κ. Αθανασίου Κ.) *
*Απαντήσεις επί αποριών ανδρών- γυ...
Πριν από 3 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου