Το πρώτο ηλεκτρικό πλοίο στον κόσμο θα είναι 80 μέτρα και θα είναι σε θέση να μεταφέρει 120 αυτοκίνητα και 360 επιβάτες. Σύμφωνα με τις εκθέσεις, η επαναφορτίσει των μπαταριών θα διαρκεί μόνο δέκα λεπτά!
Το πλοίο καταμαράν ηλεκτρικής πρόωσης έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να παράγει ελάχιστη αντίσταση στην κίνηση του στο νερό. Το υλικό κατασκευής των πτερυγίων είναι από από αλουμίνιο αντί του χάλυβα, προκειμένου το πλοίο να έχει ομαλή λειτουργία μέσα στο νερό.
Το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης θα τροφοδοτείτο από ηλεκτρικές μπαταρίες βάρους 10 τόνων. Επί του παρόντος, τα πλοία που εκτελούν πλόες στις γραμμές, χρησιμοποιούν κινητήρες ντίζελ, που κατά μέσο όρο χρησιμοποιούν ένα εκατομμύριο λίτρα πετρελαίου ετησίως και εκπέμπουν 570 μετρικούς τόνους διοξειδίου του άνθρακα και 15 μετρικούς τόνους οξειδίου του αζώτου. Η Ηλεκτρική πρόωση στα πλοία δεν θα μειώσει μόνο την κατανάλωση καυσίμου, αλλά θα λειτουργήσει επίσης σε μεγάλο βαθμό στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό των πλοίων με ηλεκτρική πρόωση θα είναι ότι θα χρειάζεται μόνο 10 λεπτά για την επαναφόρτιση των μπαταριών. Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα γιατί έτσι θα αυξηθεί η συχνότητα των δρομολογίων των πλοίων, και συνεπώς θα βελτιωθεί η διασύνδεση των λιμένων. Ωστόσο, τα τοπικά δεν θα είναι σε θέση να παράσχουν τη δυνατότητα της επαναφόρτισης των μπαταριών σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Για να επιλυθεί αυτό το πρόβλημα, θα τοποθετηθούν στα λιμάνια μπαταρίες οι οποίες θα έχουν την δυνατότητα να φορτίσουν το πλοίο μέσα σε δέκα λεπτά. Εν συνεχεία αυτές οι μπαταρίες θα φορτίζονται σιγά σιγά από το τοπικό δίκτυο ηλεκτρισμού.
http://www.e-nautilia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου