Αλλο ενα "ηρωϊκο" τμημα που απο σκοπιμοτητες εχει υποβαθμιστει.
Απο την αρχη μεσα στην φωτια με αυταπαρνηση,με εξοπλισμο χαμηλης ποιοτητος (κρανη,περιστροφο,οχι αλεξισφαιρο,χωρις ενδυση μοτοσυκλετιστη) ηταν παντα στην 1η γραμμη.Ζιζ ζακ αναμεσα στα αμαξια,περναγαν στο τσακ κοκκινα φαναρια,αγριες καταδιωξεις με κινδυνο να χτυπησουν,πιστολιδι.
Ολοι τους ηταν μηχανοβιοι πριν μπουν στο Σωμα,ορισμενοι απο αυτους και πρωην κοντρακηδες.Υπηρχαν περιπτωσεις οπου το βραδυ συμμετειχαν σε παρανομους αγωνες και το πρωι κυνηγουσαν μελη της παρεας με την οποια ετρεχαν! Ποιος παλιος δεν θυμαται περιπτωσεις οπου μετα απο κυνηγητο παρανομων οταν επιαναν την μηχανη παρκαρισμενη "ποιανου ειναι αυτη ρε σεις?" μα κανεις δεν ελεγε ποιανου ηταν να χτυπουσαν με το γκλοπ κανενα φλας μπας και μαρτυρησει κανεις ή μηπως πεταχθει ο θιγμενος ιδιοκτητης.Αργοτερα φορεσαν δερματινο μπουφαν και παντελονι,πηραν δικα τους οπλα (ειχα δει Colt Python,Smith & Wesson 59,CZ 75) με full face κρανη.
Οταν ακουσες σε περιστατικο θορυβο μηχανης με ηχο ασυρματου κι εβλεπες την δερματινη φιγουρα με το χρυσο σημα στο στηθος ηξερες πως τα πραγματα θα ηταν ζορικα για τους παρανομους,το "ωχ ρε Ζηταδες" ηταν η συνηθης εκφραση.Φοβος και τρομος,επεφταν σαν γερακι στο κυνηγητο πανω στους παρανομους χωρις να υπολογιζουν τιποτα γιαυτο και ειχαν συχνα και θυματα.Ειτε ανοιγμα δρομου να περασει ασθενοφορο ειτε κυνηγητο ληστων οι Ζηταδες ηταν εγγυηση οτι η δουλεια θα γινει.
Ολοι τους λιγο πολυ ειχαν πεσει σε καταδιωξεις,γδαρμενοι σε γονατα-πηχεις,με αγαπη για τις μηχανες αλλα και για την δουλεια που εκαναν.
Οχι κηδειες αλλα ατομα με υψηλη αισθηση του καθηκοντος,πιστολερο με την καλη εννοια,παλικαρια στην κυριολεξια. Καποτε ενας οδηγος περιπολικου (!) γιατι δεν υπηρχαν ατομα ειχε προθυμοποιηθει να με παει σε γιατρο μετα απο ατυχημα,πετυχαινες Ζητα στον δρομο και του ελεγες ξερεις μου εχουν κλεψει εδω και μερες το μηχανακι και αμεσως εβγαζε τον στυλο απο την μποτα να γραψει στο τεποζιτο ή σε χαρτι τον αριθμο και σου ελεγε "θα το ψαξουμε ρε φιλε",μια φορα διπλαρωσα εναν και τον ρωτησα για μια οδο κι αμεσως εκανε δεξια να βγαλει τον χαρτη και εψαχνε ποση ωρα να μου πει,σε σταματουσε και μετα τον ελεγχο αν εβρισκε εστω ενα μικρο ψεγαδι δεν σε εγραφε και σου επιανε κουβεντα για το καρμπυρατερ μιας και πολλοι ειχαν ιδιωτικες μηχανες μεγαλου κυβισμου.Εαν ησουν τυπικος χωρις μαγκιες δεν σε πειραζαν ποτε,ηταν καλοι με τους καλους και κακοι με τους κακους. Το ντυσιμο και το στυλ πολλοι προσπαθησαν να το μιμηθουν,ηταν καποιοι της τροχαιας και συνοδευτικοι μα ηταν σκετη αντιγραφη.
Ακομη και μονος του ενας Ζητας εκανε για 10 αλλους,δεν υπολογιζε τιποτα και τα εβγαζε περα μονος του,ο φοβος και ο τρομος,οχι μονο αποτρεπτικος αλλα και κατασταλτικος.
Συναντουσες αρκετους σε σκοπευτηρια ενω πληρωναν απο την τσεπη τους για εξτρα εξοπλισμο και εκαναν ρεφενε μεταξυ των για κανενα ανταλλακτικο για τις μηχανες επειδη ηταν κομματι του εαυτου τους.
Ηταν "παιδια του λαου" και πολλοι μηχανοβιοι τους αγαπουσαν,πολλες φορες στο φαναρι με ανοιχτο δρομο σου εκαναν νοημα και επεφτε μια κοντριτσα στην ευθεια ετσι για χαβαλε (οχι τωρα σαν κατι Νεοπες που με τα Octavia σου παιζουν τα φαναρια στην αριστερη για να γκαζωσεις να σε γραψουν οτι περασες για 20χλμ το οριο) αλλωτε επιαναν κανεναν πιτσιρικα με παπακι και επιτηδες επειδη τους εβλεπαν εβγαζαν μπλοκακι ή εβαζαν τις φωνες για να τον αφησουν μετα,την μια στιγμη γελουσαν μαζι σου στο μπλοκο με κανενα αστειο και την αλλη επαιρναν σημα για φονο και γινοντουσαν σε 1" αρπακτικα,ειλικρινα οταν τους εβλεπες να αναλαμβανουν δραση ελεγες "ω ρε τους πιασανε",ηταν για εμας ο Ζητας σαν τον Σεριφη τοτε που τα εβαζε με τους παντες υπερ του Νομου.
Ουτε γλυφτες ουτε σφουγγοκωλαριοι κανενος,αξιοι και τιμητες του σηματος και της στολης τους,ουτε εφετζηδες οχι αγγαρεια να περασει η ωρα ουτε βυσματα.
Τωρα για το πως τους υποβαθμισαν και για την ΔΙΑΣ που καμια μα καμια σχεση σε ψυχολογια-παραγωγη εργου-ατομα εχουν με τους Ζηταδες.τα έχουμε πει και τα έχουμε γράψει πολλές φορές.
Χάος στο βρετανικό κοινοβούλιο: «Ο πρωθυπουργός θέλει να μας σύρει σε
Πυρηνικό Πόλεμο με την Ρωσία»
-
Πριν από 20 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου