Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Έχει κάνεις ιδέα για το τι μπορεί να είναι αυτό.

έπρεπε να γίνω φωτογράφος.
Σήμερα 5-07 είπα να πάω για ψυχοθεραπεία ,περίπατο και για λιγη εξερεύνηση στον ναό της Αφαίας στην Αίγινα.
Ο ναός ,Ελλάδα είμαστε απόγευμα ήταν κλειστός.
Άρχισα να κάνω βόλτες γύρω από τον ναό στο δάσος.
Στα 200 μέτρα από τον ναό βλέπω μια τρύπα μάλλον από κάποιο ζώο.
Σκύβω και βγάζοντας τον φακό μου που έχω πάντα μαζί ρίχνω μια μάτια.
Μου τραβά την προσοχή στο δεξί τοίχωμα μια πέτρα.
Ήταν σαν βότσαλο και δεν ταίριαζε με τις άλλες πέτρες που είχε εκεί.
Την πιάνω και βλέπω ότι ήταν καλυμμένη με σκληρό χώμα και άλατα που αποδείκνυε ότι ήταν θαμμένη για  πολλά χρόνια.
Μου έκανε εντύπωση που ήταν ομοιόμορφη και λεία σε σχέση με τις υπόλοιπες.
Πάω σπίτι και την βάζω κάτω από το νερό και με μια βούρτσα άρχισα να την καθαρίζω.
Ξαφνικά εμφανίζονται δυο σχιστά μάτια και δυο μικρές τρύπες σαν μύτη αλλα αναποδα.
Σίγουρα αυτή η πέτρα έχει σκαλιστή με κάποιο εργαλείο κα δεν ήταν φυσικά χτυπήματα η ραγίσματα.
Μου θύμισε κατευθείαν ολίγων εξωγήινο.
Την γυρνώ από πίσω και έχει χαραγμένο ένα V.
Πολύ παράξενο.
Συμβαίνει κάτι με αυτήν την πέτρα η με έχει επηρεάσει η καινούργια σειρά στην τηλεόραση Visitors;
Με την ευκαιρία της δημοσίευσης σας βάζω και τις φρέσκες φωτογραφίες του ναού που τράβηξα για να δείτε το ωραίο φυσικό τοπίο.
Πατήστε το διαβάστε περισσότερα. 
http://hellasxg.blogspot.com


H ΘΕΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΝΑΟ.ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ.ΑΠΟ ΕΔΩ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΣΑΝ ΜΕ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ .Ο ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΑΦΑΙΑΣ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΙ ΤΡΙΓΩΝΟ.




 

Το βίντεο απο την τρύπα.
Εαν δεν παίζει κλικ εδώ  http://www.youtube.com/embed/nbw46_2G5QI


Δεν υπάρχουν σχόλια: