Στην κορυφή του κτιρίου βλέπουμε την περήφανη... ANTIFA, η οποία μάλιστα προβάλλεται χαιρέκακα, ως κατόρθωμα, από το βρωμερό Indymedia! Διαβάστε και τα συνθήματα που την συνοδεύουν (αλληλεγγύη με τους μετανάστες) και καμαρώστε τα χάλια μας. Γι'αυτό γίνονται τελικά οι καταλήψεις σήμερα; Γι'αυτό χάνουν τα εξάμηνά τους οι φοιτητές; Κι εμείς νομίζαμε πως τα αιτήματα ήταν δίκαια, για το χάλι του εκπαιδευτικού συστήματος...
http://vergianni.blogspot.com
Microsoft worker emails thousands of colleagues about company's support for
genocidal 'Israel'
-
On his final day at the company, a Microsoft worker in Italy has sent out
an email to thousands of colleagues informing them of how the corporation
operate...
Πριν από 3 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου