Ελληνικό Δίκαιο που ίσχυε κατά τον 5ο π.Χ. αιώνα, δηλαδή του Χρυσού Αιώνα της Δημοκρατίας της Ελλάδας ΜΑΣ
Aναφέρεται εδώ η περίπτωση του πολίτη που ήθελε να γίνει βουλευτής.
Ο νόμος απαιτούσε τα εξής:
1) Να είναι Έλλην πολίτης
2) Nα κατέχει την Ελληνική θρησκεία και....
παιδεία
3) Nα ΜΗΝ είναι κίναιδος και
4) Να καταγραφεί ΟΛΗ η περιουσία του κυρίου, μέχρι και τα σανδάλια που φοράει, καθώς και η οικογενειακή του περιουσία.
Εάν τηρούνταν όλα αυτά τότε ο εν λόγω κύριος, μπορούσε να γίνει βουλευτής.
Αν ο κύριος αυτός πρότεινε και περνούσε νόμο ο οποίος αποδεικνυόταν οικονομικά ζημιογόνος για την Αθήνα, τότε έπρεπε να κατασχεθεί από την καταγεγραμμένη περιουσία του, όλο το ποσόν κατά το οποίο ζημιώθηκε οικονομικά η Αθήνα.
Αν δεν έφθανε η περιουσία του τότε έπρεπε να κατασχεθεί ΟΛΗ η περιουσία του (μέχρι και τα σανδάλια που κατεγράφησαν) και το υπόλοιπο που αδυνατεί να καλύψει να το εξοφλήσει ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ.
Αν ο νόμος που πρότεινε και πέρασε ο κύριος αυτός, ζημίωνε ΗΘΙΚΑ την Αθήνα
η ποινή ήταν :
AΥΘΗΜΕΡΟΝ ΤΕΛΕΥΘΗΣΑΤΩ !!!
5ος π.Χ. ΑΙΩΝΑΣ -- ΧΡΥΣΟYΣ ΑΙΩΝ
ΕΜΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΔΙΑΝΥΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΕΣΑΙΩΝΑ .....ΩΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ..... ΤΙ ΚΡΙΜΑ... ΤΟΣΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΓΙΑ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΑΙ ΨΕΜΑ..
ΠΟΛΙΤΗΣ
Δελτία Τύπου της ΝΙΚΗΣ για την καταδίκη Ασημακοπούλου, τις γερμανικές
αποζημιώσεις και ττην κατάαταση στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας
-
Αθήνα, 22/6/2026
*Η καταδίκη Ασημακοπούλου είναι νίκη απέναντι στον κυβερνητικό Μεγάλο
Αδερφό *
Ακόμη μία δικαστική απόφαση που ξεσκεπάζει τις «κουτο...
Πριν από 1 ώρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου