Όπως και στα περισσότερα μέρη της Ελλάδος έτσι και στην Πάτμο ένα μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού είναι αλλοδαποί. Ενώ τα πρώτα χρόνια συμβιώναμε ειρηνικά πλέον έχουν αρχίσει να επιτίθενται στον κόσμο με την ανοχή της αστυνομίας.
Συγκεκριμένα αλλοδαποί ηλικίας άνω των 30 χτυπούν ανήλικους και όταν οι γονείς των παιδιών φωνάζουν την αστυνομία εκείνη σφυρίζει αδιάφορα. Μάλιστα 8 στους 10 δεν έχουν καν χαρτιά, είναι παράνομοι και αντί να προσπαθούν να περνούν απαρατήρητοι, έχουμε φτάσει στο σημείο να κρυβόμαστε εμείς στον ίδιο μας τον τόπο.
Το κερασάκι στην τούρτα είναι η φράση που ξεστόμισε ένας από αυτούς που συμμετείχε στο επεισόδιο λέγοντας πως εμείς οι Έλληνες είμαστε τυχεροί που μένουμε εδώ στην Πάτμο και όχι στην Αθήνα, γιατί θα μας σκότωναν!!!
Τα συμπεράσματα δικά σας.
http://egklimatikotita-allodapwn.blogspot.com/2011/07/blog-post_5211.html
Τραμπ στην Άγκυρα: Ο «σωτήρας» που έρχεται, ο Πρέσβης που εξαφανίστηκε
-
Πολλή η δημοσιότητα για την μετάβαση Τραμπ στην Άγκυρα, λες και θα πάει
μόνο αυτός, για την Σύνοδο όλων των Αρχηγών κρατών μελών του ΝΑΤΟ που…
Τραμπ στην...
Πριν από 17 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου