Από χθες το απόγευμα το άγαλμα του Μ. Αλεξάνδρου στήθηκε στο Αλεξάνδρειο στην περιοχή Ξηροκάμπι στο Λιτόχωρο. Πρόκειται για δωρεά του Γ. Καρατζαφέρη, τα δε αποκαλυπτήρια θα γίνουν στις 29 Ιουλίου. Από σήμερα το πρωί γίνονται οι εργασίες διαμόρφωσης του περιβάλλοντος χώρου, και ήδη έγινε και η πρώτη επίσκεψη από έναν μικρό μαθητή.
http://lefteria.blogspot.com/2011/07/blog-post_5260.html
Η ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΒΑΠΤΙΣΤΟΥ
-
ΓΕΝΕΣΙΟΝ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ
Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού αρχιμανδρίτου Αθανασίου Μυτιληναίου με
θέμα:
*Η ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ Β...
Πριν από 1 ώρα


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου