Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Απαγόρευση στο ΠΑΣΟΚ: Να μην χρησιμοποιεί το «Καλημέρα ήλιε, καλημέρα»

το ΠΑΣΟΚ η απαγόρευση του τραγουδιού με το οποίο ταυτιστηκαν γενιές του έλειπε. Και όμως συνέβη, η κόρη του Μάνου Λοΐζουέστειλε επιστολή στον πρωθυπουργό με την οποία ζητεί να μην παίζεται πλέον στιςσυγκεντρώσεις του ΠΑΣΟΚ το τραγούδι «Καλημέρα, Ήλιε Καλημέρα».
Η Μυρσίνη Λοΐζου αναφέρει ότι ο Ήλιος είναι δικός μας και όχι δικός σας και προσθέτει:
«Γνωρίζω εκ των προτέρων, ότι αυτή η κίνησή μου είναι συμβολική, εν τούτοις η συνείδησή μου, και η αξιοπρέπειά μου ως ενεργού πολίτη μου επιβάλλει να σας γνωστοποιήσω τα εξής:
Ο πατέρας μου Μάνος Λοΐζος αγωνίστηκε με τον δικό του τρόπο, για αξίες όπως η Ελευθερία, η Δημοκρατία, και η Κοινωνική Δικαιοσύνη. Προσπάθησε να υπηρετήσει μέσω της τέχνης του, τα οράματα και τις αξίες ενός καταπιεζόμενου Λαού, ο οποίος με πολύ κόπο, αίμα και δάκρυα αγωνίστηκε για την Δημοκρατία, την οποία τόσο βάναυσα του την στερούσαν.
Πηγή http://www.triklopodia.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: