Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

απίστευτο ...Έκθεση αναγκαστικής κατάσχεσης ακίνητης περιουσίας για 2000 ευρώ σε φυσικό πρόσωπο.....

παιδιά θέλω την βοήθεια σας....
εχθές το  πρωί ήρθε δικαστικός επιμελητής και μου κοινοποίησε μια Έκθεση αναγκαστικής κατάσχεσης ακίνητης περιουσίας για 2000 ευρώ που χρωστάω εδώ και 2χρόνια στην εφορία..
1000 ευρώ για το οικονομικό έτος 2010 και περίπου άλλα 1000 για το οικονομικό έτος 2009 ...
το μόνο που έχω στο όνομα μου είναι ένα μαγαζάκι 40 τετραγωνικά που το νοικιάζω 300 ευρώ το μήνα.. και έχουν βγάλει και ποσό για τον πλειστηριασμό ότι το μαγαζί έχει αξία 80.000 ευρώ.....δεν πρέπει πρώτα να με ενημέρωναν για την κατάσχεση για να πάω να  ρυθμίσω τα χρέη μου..
είναι δυνατόν ξαφνικά να μου έρχεται χαρτί κατάσχεσης...;;
πάω να τρελαθώ...όποιος ξέρει οτιδήποτε ας με ενημερώσει..
αυτό πρέπει να είναι καραπαράνομο...
πήγα και έκανα τα χαρτιά μου για δάνειο 2000 ευρώ αλλά τα λεφτά θα βγούνε την πέμπτη..πήγα στην εφορία και τους είπα ότι θα τους πάω τα 2000 ευρώ την πέμπτη και μου είπανε ότι δεν γίνεται..
δεν είναι δίκαιο αυτό...τι μπορώ άλλο να κάνω..;;
μου περνάνε διάφορα απο το μυαλό..
παιδιά βοηθήστε..μου έρχεται να πάρω την καραμπίνα μου και να πάω βόλτα  στην εφορία..
help...

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου τζάμπα ανησυχείς, πήγαινε όποτε είσαι έτοιμος πλήρωσέ τους και το θέμα τελειώνει. Μόνο που θα πρέπει να πάρεις την εξώφληση απ' την εφορία για το υποθηκοφυλακείο. Νάσαι καλά.

Ανώνυμος είπε...

Πάρε ένα τηλέφωνο στην ΕΚΠΟΙΖΩ και θα σου πουν τι να κάνεις ακριβώς. Εχουν σελίδα, από κει μπορείς να βρεις τα τηλέφωνα τους.

Ανώνυμος είπε...

σε ενημέρωσαν για την κατάσχεση με την έκθεση, πρέπει να σου κοινοποιήσουν & περίληψη της, ενώ να κάνουν και δημοσίευση. Κάνεις ανακοπή και αναστολή κατά του πλειστηριασμού στο Μονομελές Πρωτοδικείο