Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Eπέστρεψε στο χωριό του μετά από εξήντα χρόνια και κάνει εθελοντικές εργασίες.

Ο Δημήτρης Τασούλας, από τη Ραβενή Φιλιατών Θεσπρωτίας, μετά από εξήντα σχεδόν χρόνια, επέστρεψε στο χωριό του και κάνει εθελοντικές δουλειές, προσφέροντας ό,τι μπορεί στην τοπική κοινωνία. Λέει ο ίδιος στη "THESPROTIA NEWS": "Παραμένω οριστικά εδώ, γιατί θέλω να ενισχύσω και να υποστηρίξω την επιστροφή όλων, τουλάχιστον των συνταξιούχων στις πατρίδες τους. Ακόμη κι αυτών, που τα βγάζουν δύσκολα, τη γενιά των 700 ευρώ.
Αυτά τα παιδιά, που θα αποφασίσουν την επιστροφή τους ,ή αυτά που μένουν εδώ και αποφασίζουν να παραμείνουν, θα πρέπει να....
υποστηριχτούν από τους τοπικούς παράγοντες, από τις τοπικές Αρχές και από τις τοπικές κοινωνίες.  

Όχι βέβαια να προσληφθούν στο δημόσιο και τους δήμους. Αλλά να τους δώσουν δουλειά, να τους προσφέρουν ευκαιρίες. Η αύξηση της επιστροφής των κατοίκων στις πατρίδες τους, θα σημάνει και την οικονομική άνοδο του τόπου τους.
Να προσθέσω ακόμα και την ανάγκη της υποστήριξης όλων των τοπικών αγορών, όλων των μικροκαταστημάτων στα χωριά μας, για να παραμείνουν ζωντανά. Προσκαλώ λοιπόν, όλους τους Θεσπρωτούς, όλους τους Ηπειρώτες, να επιστρέψουν στα χωριά τους, για να ξαναδώσουν ζωή στον τόπο τους. Καμιά δικαιολογία δεν χωράει.  
Όλα προφάσεις είναι. Έχω αναλάβει εθελοντικά, τη γενική επιμέλεια του χωριού μου. Όταν διαπιστώνω βλάβες, ελλείψεις, καταστροφές, σπεύδω ακόμα και με δικά μου έξοδα να διορθώσω και να αποκαταστήσω τα πράγματα. Ωστόσο ‘‘ουδείς προφήτης δεκτός στην πατρίδα του’’. Κάνω το καθήκον μου, όπως το καταλαβαίνω εγώ. Είμαι εν τάξει με τον εαυτό μου".
Πηγή http://www.katoci.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: