Σχηματίστηκε από κινήματα,συλλογικότητες και πολίτες.Συνεχίζεται η διαδικασία υπογραφών.Την Τετάρτη εκλέγεται Εκτελεστική Γραμματεία.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 30/4/2011
Η δημιουργία ενός Παλλαικού Μετώπου με συγκεκριμένους σκοπούς και τρόπους λειτουργίας οι οποίοι αποτυπώνονται στο καταστατικό του είναι -επιτέλους-πραγματικό γεγονός στην Ελλάδα!
Η προσπάθεια η οποία ξεκίνησε στίς 26 Φεβρουαρίου σε κοινή Συνέλευση με την πολιτική συμφωνία πάνω στα 5 σημεία ,τα οποία και υπήρξαν ο κοινός πολιτικός τόπος και στόχος ώστε να συνεχιστεί η διαδικασία έκτοτε σαν κοινή Συνέλευση στην "Αυλαία" ολοκληρώθηκε αυτή την εβδομάδα με την υπογραφή του καταστατικού λειτουργίας του Παλλαικού Μετώπου απο κινήματα ,φορείς ,πρωτοβουλίες και πολίτες.
Πρόκειται για ένα ανοκτό,συλλογικά συγκροτημένο Μέτωπο που ενώνει τα διάσπαρτα σε όλη τη χώρα κινήματα ,πρωτοβουλίες,φορείς και πολίτες που πλέον ενεργοποιούνται δυναμικά και ισότιμα με ξεκάθαρο στόχο την ανατροπή του σημερινού καθεστώτος και οικοδόμηση νέων όρων πολιτικής.οικονομικής και κοινωνικής ζωής στη χώρα μας.
Σημειώνεται ότι οι λειτουργίες του Παλλαικού Μετώπου αποκλείουν την εμφάνιση αρχηγικών και ηγετικών φαινομένων και κάθε είδους καπελώματα
Το καταστατικό λειτουργίας του Παλλαικού Μετώπου Κινημάτων,Πρωτοβουλιών και Πολιτών κατατέθηκε σε Συμβολαιογράφο της Αθήνας και η υπογραφή του απο κινήματα,πρωτοβουλίες φορείς και πολίτες συνεχίζεται.
Την προσεχή Τετάρτη 4 Μαίου θα εκλεγεί σύμφωνα με το καταστατικό λειτουργίας η πρώτη Εκτελεστική Γραμματεία.
Τηλέφωνα επικοινωνίας:
-6932260506
-6982009611
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣΤΟΥ«ΠΑΛΛΑΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ»
Κινημάτων,Πρωτοβουλιών και Πολιτών
--------------------------------------------------------------------------------
ΑΡΘΡΟ 1ο - ΙΔΡΥΣΗ
Ιδρύεται από τους ακόλουθους φορείς πολιτών:
Το Παλλαικό Μέτωπο Κινημάτων,Πρωτοβουλιών και Πολιτών
ΑΡΘΡΟ 2ο - ΕΔΡΑ
Έδρα του Μετώπου ορίζεται η πόλη της Αθήνας.
ΑΡΘΡΟ 3 - ΣΚΟΠΟΙ
Το Μέτωπο έχει τους παρακάτω σκοπούς:
Α.Την άμεση εφαρμογή των παρακάτω πολιτικών για τη διάσωση της χώρας
1.Απονομιμοποίηση της κυβέρνησης και του πολιτικού συστήματος που ευθύνεται για την κατάρρευση της χώρας.
Η πολιτική της παρούσας κυβέρνησης είναι απόρροια συνταγματικών παραβιάσεων και συνιστά εξαπάτηση του Ελληνικού λαού, που ψήφισε το κυβερνόν κόμμα για να εφαρμόσει πρόγραμμα εντελώς αντίθετο από αυτό που εφαρμόζεται.
Η προκλητική ανακολουθία μεταξύ του πολιτικού προγράμματος της παρούσας κυβέρνησης βάσει του οποίου ψηφίστηκε από το εκλογικό σώμα στις τελευταίες βουλευτικές εκλογές και των πολιτικών που σαν κυβέρνηση εφαρμόζει με το πρόσχημα της δημοσιονομικής και πιστωτικής κρίσης που οδήγησαν στην αποδοχή του μνημονίου, αποτελεί τη βάση της απονομιμοποίησης της παρούσας κυβέρνησης.
-Αλλά και σαν σύνολο το υφιστάμενο πολιτικό σύστημα δεν δρα για το συμφέρον της κοινωνίας.
-Η διαπλοκή του πολιτικού προσωπικού με τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα, το καθεστώς της μίζας σε όλους σχεδόν τους τομείς των κρατικών προμηθειών,τα μεγάλα πολιτικοιοκονομικά σκάνδαλα,η προκλητική χρησιμοποίηση των δυνάμεων καταστολής κατά της βούλησης των πολιτών, η προστασία των κάθε είδους καρτέλ που απομυζούν οικονομικά τον λαό και συντηρούν όχι απλά την ενδημική φτώχεια αλλά τη φτωχοποίηση όλο και περισσότερων ομάδων του πληθυσμού, είναι μερικοί από τους λόγους απαξίωσης του πολιτικο-οικονομικού συστήματος στις συνειδήσεις των πολιτών.
-Η απογοήτευση,ο θυμός και η επιθυμία για ριζική ανατροπή,είναι οι έννοιες που αποδίδουν την άποψη της πολύ μεγάλης πλειοψηφίας των πολιτών απέναντι στην κυβέρνηση αλλά και στην αντιπολίτευση,στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, στα συνδικάτα και λοιπούς πυλώνες του πολιτικού συστήματος.
-Είναι φανερό ότι υπάρχει συνολική εναλλακτική λύση, απέναντι σ αυτήν που ακολουθεί η κυβέρνηση με την ανοχή (τουλάχιστον) αυτών που μετέχουν στο πολιτικό σύστημα σε πλήρη συνεργασία με την Ε.Ε. και το Δ.Ν.Τ.
Στη συνολική αυτή εναλλακτική λύση ακρογωνιαίους λίθους άμεσης λυτρωτικής εφαρμογής, αποτελούν οι προτεινόμενες οικονομικές και πολιτικές επιλογές:
2.Μή αναγνώριση του χρέους
Μή αναγνώριση του χρέους και προσφυγή στα αρμόδια διεθνή δικαστήρια για την ακύρωση των πρόσφατων δανειακών συμβάσεων επι τη βάσει των κανόνων του διεθνούς δικαίου και της νομολογίας.
Άρνηση της πληρωμής του χρέους εδώ και τώρα, σημαίνει άμεση παύση πληρωμών προς τους δανειστές του ελληνικού κράτους και ανάκτηση της εθνικής κυριαρχίας, που έμμεσα έχει εκχωρηθεί στους δανειστές. Με τον τρόπο αυτό εξοικονομούμε πάνω από 80 δισ. Ευρώ, που είμαστε αναγκασμένοι να καταβάλλουμε κάθε χρόνο στους δανειστές και για τα οποία είμαστε υποχρεωμένοι να δανειζόμαστε συνεχώς διογκώνοντας το δημόσιο χρέος.
-Γλιτώνοντας από τον φόρο αίματος που πληρώνει η χώρα στους δανειστές, ο οποίος το 2009 έφτασε στο 35% του ΑΕΠ, όχι μόνο μπορούμε να συνεχίσουμε να πληρώνουμε μισθούς και συντάξεις, αλλά και με τους πόρους που θα περισώσουμε μπορούμε να προχωρήσουμε σε μια γενναία αναδιανομή εισοδημάτων προς όφελος πρώτα και κύρια των μισθωτών και συνταξιούχων. Κι αυτό όχι μόνο ή απλώς για λόγους κοινωνικής δικαιοσύνης ή βελτίωσης του επιπέδου της ζωής τους, αλλά γιατί μόνο έτσι μπορεί να ξεκινήσει μια αληθινή παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας.
- Με την άρνηση της χώρας να αναγνωρίσει τις υποχρεώσεις της προς τους δανειστές της οι επικριτές αυτής της πρότασης τονίζουν ότι η χώρα δεν θα μπορέσει ξανά να βγει στη διεθνή αγορά ομολόγων για να δανειστεί. Αυτό, όμως, δεν είναι κακό, αλλά καλό. Αλίμονο αν η χώρα χρειάζεται να δανείζεται επ άπειρον από τη διεθνή κερδοσκοπία: έχει χάσει το παιχνίδι από χέρι. Αν εκλείψει η εξυπηρέτηση των δανείων, οι πραγματικές δανειακές ανάγκες της χώρας είναι ασήμαντες. Κάλλιστα μπορεί να τις καλύψει από το εσωτερικό, με όπλο το δικό της εθνικό νόμισμα, όπως έκανε για δεκαετίες πριν μπει στο ευρώ, χωρίς να κινδυνεύει από χρεοκοπία.
Σημαντική στην οικονομική αυτή διαδικασία είναι η παράλληλη διεκδίκηση πληρωμής πρός την χώρα όλων των συμβατικών οικονομικών υποχρεώσεων άλλων χωρών όπως πχ της περίπτωσης της Γερμανίας
-Ηδη οι τράπεζες είναι υπό κατάρρευση Ο μόνος τρόπος για να διασωθούν, μαζί με τις λαϊκές αποταμιεύσεις και καταθέσεις, είναι η εθνικοποίηση των βασικών τραπεζών και η μετατροπή τους από ιδρύματα σαράφικης εκμετάλλευσης της επιχείρησης και του νοικοκυριού, σε μοχλούς αναδιοργάνωσης και αναπτυξιακής στήριξης της μικρής και μεσαίας επιχείρησης, του ατομικού παραγωγού και επιχειρηματία και του νοικοκυριού. Έτσι μπορεί να ελεγχθεί και η εκροή κεφαλαίου στο εξωτερικό, που αποτελεί μια από τις πιο μεγάλες πληγές της ελληνικής οικονομίας. Η στοχευμένη χρηματοδότηση μονάδων και καινοτομιών θα αποτελέσει μοχλό ανάπτυξης της βιομηχανίας και της βιοτεχνίας στη χώρα μας, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει αποβιομηχανοποιηθεί πλήρως και έχει χάσει το μεγαλύτερο μέρος της ανταγωνιστικότητας της έναντι των οικονομιών άλλων χωρών.
-Η μονομερής άρνηση της πληρωμής του χρέους, είναι ο μόνος τρόπος για να διασωθεί η χώρα από την πτώχευση και την καταστροφή και η μόνη ευκαιρία για να διασώσουν οι εργαζόμενοι τα εισοδήματά τους, τη δουλειά τους, τις συντάξεις και τα δικαιώματά τους . Για να υπάρξει προοπτική για τους νέους, τους αγρότες, τους μικρομεσαίους, για την ίδια τη χώρα.
3.Συνολική αναθεώρηση των σχέσεων της χώρας μας με την Ευρωπαϊκή Ένωση
-Η δημοσιονομική προσαρμογή της χώρας δεν λύνει το μεγάλο πρόβλημα του τεράστιου δημόσιου χρέους, το οποίο συνεχώς θα διογκώνεται.
-Η μόνη λύση για να ανακτήσει η Ελλάδα μέρος της χαμένης ανταγωνιστικότητάς της, δεν είναι να δεχθεί ένα νέο σύμφωνο στα πλαίσια εξυπηρέτησης των συμφερόντων της Γερμανίας και άλλων χωρών της Β. Ευρώπης αλλά η ανάκτηση του ελέγχου της οικονομίας, που σαν πρώτο και αναγκαίο όρο έχει την έκδοση εθνικού νομίσματος. Η έκδοση εθνικού νομίσματος θα πρέπει να συνοδεύεται από εγγύηση του εισοδήματος μισθωτών και συνταξιούχων από τυχόν υποτίμηση έτσι ώστε να μην μειωθεί αλλά να αυξηθεί η ρευστότητα στην αγορά.
4.Τιμωρία των υπευθύνων του πολιτικο-οικονομικού συστήματος για την κατάρρευση της χώρας
Αναζήτηση ποινικών και αστικών ευθυνών από τους υπευθύνους, που μας οδήγησαν στην κατάρρευση. Αν αποδειχθεί ύπαρξη δόλου τότε ενέχονται σε εσχάτη προδοσία, διότι συνειδητά έβλαψαν τα συμφέροντα του Ελληνικού λαού και της πολιτείας και το αδίκημα δεν είναι παραγεγραμμένο με τις ισχύουσες διατάξεις
-Η κατάρρευση του οικονομικού και κοινωνικού ιστού της χώρας που βιώνουν οι πολίτες δεν είναι προϊόν αυτόματης διαδικασίας.
-Για την τραγική υπερχρέωση στούς διεθνείς και ντόπιους τοκογλύφους, την ανεργία που καλπάζει,το κόψιμο μισθών, μεροκάματων και συντάξεων, τα λουκέτα μικρομεσαίων επιχειρήσεων, τις εκατοντάδες αυτοκτονίες πολιτών για χρέη και την υποθήκευση της ίδιας της χώρας ,υπεύθυνοι είναι συγκεκριμένοι πολιτικοί, που κυβέρνησαν τη χώρα μετά τη μεταπολίτευση όπως και συγκεκριμένοι κρατικοδίαιτοι μεγαλοεπιχειρηματίες οι οποίοι στο βωμό των υπερκερδών υπέθαλψαν διαχρονικά τα φαινόμενα της διαπλοκής εν γνώσει των ολεθρίων αποτελεσμάτων που είχαν οι πρακτικές αυτές εις βάρος των συμφερόντων του κράτους.
-Όλοι οι αναφερόμενοι παράγοντες αποτελούν ουσιαστικό μέρος του τραγικού προβλήματος του τόπου. Απαίτηση των πολιτών είναι η προσαγωγή τους σε δίκες από ειδικό δικαστήριο στο οποίο θα λογοδοτήσουν απολαμβάνοντας δίκαιη δίκη ,σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες απόδοσης δικαίου.
5.Εισαγωγή στη χώρα πολιτικών συνθηκών πραγματικής Δημοκρατίας με τροποποίηση του Συντάγματος.
-Το παρόν κοινοβουλευτικό σύστημα δεν εκφράζει γνήσια τη βούληση των πολιτών καθώς ρυθμίζεται από μεταβαλόμενους εκλογικούς νόμους, που νοθεύουν την αρχή της ισότητας της ψήφου των πολιτών (κάθε πολίτης και μία ισοδύναμη πολιτικά ψήφος).
-Αφ ετέρου ο τρόπος χρηματοδότησης των κομμάτων και των πολιτικών από το δημόσιο ταμείο η από επιχειρηματικούς κύκλους δεν διασφαλίζει παρά τη διαιώνιση συνθηκών διαφθοράς και διαπλοκής.
-Η μορφή αντιπροσώπευσης των πολιτών από πολίτες-πολιτικούς με θητείες απεριόριστου χρόνου οδηγεί σε πελατειακές σχέσεις, φαινόμενα διαφθοράς και καλπάζουσα διαπλοκή.
Η λειτουργία της «αρχής της δεδηλωμένης» ως κοινοβουλευτικής πρακτικής ουσιαστικά αναιρεί το δικαίωμα στον βουλευτή να έχει γνώμη και τον υποτάσσει στην πολιτική του «αρχηγού» νοθεύοντας έτσι τον κοινοβουλευτισμό.
-Με βάση τις αναφερόμενες εμπειρίες των τελευταίων δεκαετιών, οι πολίτες επιθυμούν να εκφράζουν τη βούλησή τους σε τοπικό η/και εργασιακό επίπεδο μέσα από συνελεύσεις οι οποίες θα εκλέγουν αντιπροσώπους μικρής θητείας με απλό σύστημα ψηφοφορίας.
-Εφαρμόζεται η αρχή της ανακλητότητας όλων των δημόσιων αξιωμάτων με απλή πλειοψηφία, η αρχή της ισοδυναμίας της ψήφου των πολιτών,η περιορισμένη διάρκεια κάθε δημόσιας θητείας.
-Για την υλοποίηση της δημοκρατικής διαδικασίας δεν απαιτούνται οι τεράστιες δημόσιες και ιδιωτικές χρηματοδοτήσεις οι οποίες συντηρούν τη διαφθορά. Αντίθετα χρησιμοποιούνται θεσμοθετημένα και ελεύθερα πλέον τα συμβατικά ΜΜΕ και αξιοποιούνται οι επικοινωνιακές δυνατότητες του διαδικτύου.
-Αντιπρόσωποι των επί μέρους συνελεύσεων από όλη τη χώρα και τα πεδία εργασίας των πολιτών συγκροτούν την Εθνοσυνέλευση των πολιτών η οποία εκπονεί νέο Καταστατικό Χάρτη της χώρας που διασφαλίζει πραγματικούς δημοκρατικούς θεσμούς οι οποίοι υλοποιούν τις παραπάνω βασικές αρχές.
-Εισάγεται η χρήση δημοψηφισμάτων άμεσης έκφρασης της βούλησης των πολιτών σε τοπικό η πολιτειακό επίπεδο για ζητήματα τοπικού, εργασιακού ,οικονομικού και γενικού ενδιαφέροντος.
Β.Την έκφραση και εφαρμογή όλων των αναγκαίων πολιτικών κατά τομέα της οικονομίας,της πολιτικής και κοινωνικής ζωής, σε υλοποίηση των παραπάνω βασικών επιλογών.
ΑΡΘΡΟ 4Ο ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ
Τα όργανα του ΠΑΛΛΑΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ είναι:
Α) Η Γενική Συνέλευση
Β) Η Εκτελεστική Γραμματεία του ΜΕΤΩΠΟΥ
ΑΡΘΡΟ 5ο Η ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ
Η Γενική Συνέλευση αποτελεί το Ανώτατο όργανο Λήψης Αποφάσεων του Παλλαικού Μετώπου
Α.ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ
Η Γενική Συνέλευση συγκροτείται από τα μέλη του ΜΕΤΩΠΟΥ
Μέλη του Μετώπου είναι κινήματα,φορείς και πολίτες οι οποίοι έχουν συμφωνήσει με το παραπάνω πολιτικό πλαίσιο των 5 σημείων και έχουν προσυπογράψει το παρόν καταστατικό λειτουργίας.
Κάθε κίνημα και φορέας εκπροσωπείται ισότιμα στη Γενική Συνέλευση απο εκπρόσωπο ο οποίος αναδεικνύεται με τις δικές του εσωτερικές διαδικασίες και έχει δικαίωμα ψήφου.Μελη φορέων και πρωτοβουλιών που είναι μέλη του Μετώπου μετέχουν στη Συνέλευση και έχουν δικαίωμα λόγου κατά τις διαδικασίες των εργασιών της Γενικής Συνέλευσης ,όπως ορίζονται στο παρόν καταστατικό λειτουργίας.
Μέλη του Μετώπου που είναι μεμονωμένοι πολίτες μετέχουν στη Συνέλευση και έχουν δικαίωμα λόγου κατά τις διαδικασίες των εργασιών της Γενικής Συνέλευσης ,όπως ορίζονται στο παρόν καταστατικό λειτουργίας.
Μεμονωμένοι πολίτες-μέλη του Μετώπου ενθαρύνονται στη δημιουργία Κύκλων Άμεσης Δράσης κατά τόπους η στούς χώρους εργασίας (Κ.Α.ΔΡΑ.)
Κάθε Κ.Α.ΔΡΑ. Ο οποίος αποτελείται κατ ελάχιστο από πέντε πολίτες μετέχει ισότιμα στη Γενική Συνέλευση όπως ισχύει στην περίπτωση των κινημάτων και πρωτοβουλιών.
Β.ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ1.Κάθε Γενική Συνέλευση εκλέγει κατόπιν προτάσεων και ψηφοφορίας με απλή πλειοψηφία τον συντονιστή των εργασιών της.
2.Θέματα για συζήτηση προτείνονται στη Γενική Συνέλευση απο κάθε μέλος του Μετώπου και μέλη της Εκτελεστικής Γραμματείας και γνωστοποιούνται γραπτά πρός την Εκτελεστική Γραμματεία και μέσω αυτής πρός τα μέλη της Γενικής Συνέλευσης προκειμένου να προετοιμαστούν οι μετέχοντες τουλάχιστον 3 ημέρες πριν απο την έναρξή της .
3.Οι μετέχοντες σχηματίζουν ομάδες εργασίας αντίστοιχες των υπό συζήτηση θεμάτων.Κάθε ομάδα εκλέγει με απλή πλειοψηφία έναν συντονιστή των εργασιών της.
4.Καθορίζεται απο τον συντονιστή των εργασιών της Γενικής Συνέλευσης ο διαθέσιμος χρόνος εργασίας των ομάδων.
5.Στίς ομάδες εργασίας παίρνουν διαδοχικά όλοι οι μετέχοντες τον λόγο,κατά σειρά η οποία καθορίζεται απο την θέση εκάστου στον κύκλο που σχηματίζεται και για χρόνο ο οποίος έχει προκαθοριστεί και είναι ίσος για όλους τους μετέχοντες.
6.Ολες οι προτάσεις επί του θέματος που συζητείται τίθενται σε ψηφοφορία.Η πρόταση η οποία συγκεντρώνει τις περισσότερες ψήφους αποτελεί και την πρόταση της ομάδας εργασίας για το υπο συζήτηση θέμα πρός την ολομέλεια της Συνέλευσης.
7.Στην ολομέλεια της Γενικής Συνέλευσης τίθενται όλες οι προτάσεις των ομάδων εργασίας για τις προτεινόμενες λύσεις επι όλων των θεμάτων και αναγράφονται σε πίνακα.
8 Εκλεγμένος αντιπρόσωπος κάθε ομάδας εργασίας εισηγείται στην ολομέλεια την πρόταση της ομάδας για χρόνο που καθορίζει ο συντονιστής της συνέλευσης και που είναι ίσος για όλους.Το λόγο παίρνουν διαδοχικά και κυκλικά οι εκπρόσωποι των ομάδων εργασίας.
9.Ολα τα μέλη της συνέλευσης παίρνουν ακολούθως τον λόγο για ίσο χρόνο καθορισμένο από τον συντονιστή της Γενικής Συνέλευσης διαδοχικά και κατά κυκλική σειρα.
10.Ακολουθεί ψηφοφορία για το σύνολο των θεμάτων.Κάθε μέλος του Μετώπου δικαιούται να ψηφίσει μέγιστο αριθμό θεμάτων που καθορίζεται με απλή ψηφοφορία των μελών του Μετώπου.
11.Ψηφίσματα που αποτελούν εντολή υλοποίησης πρός την εκτελεστική Γραμματεία θεωρούνται όσα λαμβάνουν άνω του 50% των ψήφων των μελών της Συνέλευσης.
12.Τα ψηφίσματα τα οποία προκύπτουν απο τη γενική ψηφοφορία της Συνέλευσης προωθούνται γραπτά στην Εκτελεστική Γραμματεία για υλοποίηση ,από τον συντονιστή της Γενικής Συνέλευσης.
ΑΡΘΡΟ 6ο Η ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ
Η Διοίκηση του ΜΕΤΩΠΟΥ ανατίθεται στην Εκτελεστική Γραμματεία που είναι 17 μελής και έχει αρχική θητεία 6 μηνών.
2. Τα μέλη της Εκτελεστικής Γραμματείας αναδεικνύονται με ψηφοφορία στην τακτική Γενική Συνέλευση.Κάθε μέλος δικαιούται να έχει για την Εκτελεστική Γραμματεία μέχρι τρείς υποψηφίους. Αν κάποιο μέλος παραιτηθεί, πεθάνει, ή έχει ένα μόνιμο εμπόδιο και δεν μπορεί να συμμετέχει στις συνεδριάσεις της αντικαθίσταται κατόπιν ψηφοφορίας.
3. Η Γενική Συνέλευση μπορεί οποτεδήποτε να ανακαλέσει μέλος της Εκτελεστικής Γραμματείας κατόπιν ψηφοφορίας και πλειοψηφίας των δύο τρίτων.
ΑΡΘΡΟ 7ο ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΗΣ Δ.Ε.
1.Η Εκτελεστική Γραμματεία μετά την εκλογή της συγκροτείται σε Σώμα και ανατίθενται σε κάθε ένα απο τα μέλη της αρμοδιότητες εκτέλεσης και υλοποίησης των αποφάσεων των Γενικών Συνελεύσεων κατα τομέα :
1.Οικονομία και Ανάπτυξη
2.Υγεια
3.Παιδεία
4.Μεταφορές
5.Δικαιοσύνη
6.Δημοκρατικες διαδικασίες
7.Εξωτερική Πολιτική
8.Αμυνα
9.Περιβάλλον
10.Εργα και υποδομές
11.Εργασία
12.Αγροτική παραγωγή
13.Πολιτισμός και Τουρισμός
14.Ναυτιλία
15.Περιφρούρηση και Ασφάλεια
16.Ενημέρωση
17.Δημόσια Διοίκηση
2.Η Ε.Γ. συνεδριάζει τακτικά μια φορά την εβδομάδα έκτακτα δε όποτε κριθεί αναγκαίο ή το ζητήσουν τρία τουλάχιστον μέλη της.
3.Οι εργασίες της Εκτελεστικής Γραμματείας κατα τις συνεδριάσεις ακολουθούν το ίδιο πρότυπο αμεσοδημοκρατικών διαδικασιών το οποίο ισχύει για τις εργασίες της Γενικής Συνέλευσης
4.Συγκεκριμένα οι εργασίες της Ε.Γ. Ακολουθού την ακόλουθη διαδικασία:
1.Κάθε Συνεδρίαση της Εκτελεστικής Γραμματείας εκλέγει κατόπιν προτάσεων και ψηφοφορίας με απλή πλειοψηφία τον συντονιστή των εργασιών της.
2.Θέματα για συζήτηση και τρόπο υλοποίησης προτείνονται στην Ε.Γ. γραπτά απο τον εκάστοτε συντονιστή της Γενικής Συνέλευσης και τα μέλη της και γνωστοποιούνται πρός τα μέλη της Εκτελεστικής Γραμματείας προκειμένου να προετοιμαστούν οι μετέχοντες, τουλάχιστον 24 ώρες πριν απο την έναρξή της .
3.Οι μετέχοντες σχηματίζουν ομάδες εργασίας αντίστοιχες των υπό συζήτηση θεμάτων.Κάθε ομάδα εκλέγει με απλή πλειοψηφία έναν συντονιστή των εργασιών της.
4.Καθορίζεται απο τον συντονιστή των εργασιών της Γενικής Συνέλευσης ο διαθέσιμος χρόνος εργασίας των ομάδων.
5.Στίς ομάδες εργασίας παίρνουν διαδοχικά όλοι οι μετέχοντες τον λόγο,κατά σειρά η οποία καθορίζεται απο την θέση εκάστου στον κύκλο που σχηματίζεται και για χρόνο ο οποίος έχει προκαθοριστεί και είναι ίσος για όλους τους μετέχοντες.
6.Ολες οι προτάσεις επί του θέματος που συζητείται τίθενται σε ψηφοφορία.Η πρόταση η οποία συγκεντρώνει τις περισσότερες ψήφους αποτελεί και την πρόταση της ομάδας εργασίας για το υπο συζήτηση θέμα πρός την ολομέλεια της Εκτελεστικής Γραμματείας.
7.Στην ολομέλεια της Εκτελεστικής Γραμματείας τίθενται όλες οι προτάσεις των ομάδων εργασίας για τις προτεινόμενες λύσεις επι όλων των θεμάτων και αναγράφονται σε πίνακα.
8 Εκλεγμένος αντιπρόσωπος κάθε ομάδας εργασίας εισηγείται στην ολομέλεια την πρόταση της ομάδας για χρόνο που καθορίζει ο συντονιστής της συνεδρίασης και που είναι ίσος για όλους.Το λόγο παίρνουν διαδοχικά και κυκλικά οι εκπρόσωποι των ομάδων εργασίας.
9.Ολα τα μέλη της Εκτελεστικής Γραμματείας παίρνουν ακολούθως τον λόγο για ίσο χρόνο καθορισμένο από τον συντονιστή της Συνεδρίασης διαδοχικά και κατά κυκλική σειρα.
10.Ακολουθεί ψηφοφορία για το σύνολο των θεμάτων.Κάθε μέλος της Ε.Γ. δικαιούται να ψηφίσει μέγιστο αριθμό θεμάτων που καθορίζεται με απλή ψηφοφορία των μελών της.
11.Ψηφίσματα που αποτελούν απόφαση για εντολή υλοποίησης πρός την εκτελεστική Γραμματεία οιασδήποτε μορφής,θεωρούνται όσα λαμβάνουν άνω του 50% των ψήφων των μελών της Ε.Γ.
12.Τα ψηφίσματα τα οποία προκύπτουν απο τη γενική ψηφοφορία της Συνεδρίασης προωθούνται γραπτά στον αρμόδιο του τομέα στον οποίον αναφέρονται για υλοποίηση ,από τον συντονιστή της Συνεδρίασης.
13 Ο αρμόδιος κάθε τομέα υποχρεούται εντός χρονικού διαστήματος που καθορίζει κατα πλειοψηφία και κατόπιν ψηφοφορίας το σύνολο των μελών της Ε.Γ. να ενημερώσει την Ε.Γ. σχετικά με την υλοποίηση της απόφασης.Σε περίπτωση αδυναμίας εκτέλεσης της απόφασης χωρίς επαρκή αιτιολογία για δύο συνεχείς περιπτώσεις ,τίθεται σε εφαρμογή η αρχή της ανάκλησης.
Το Ε.Γ.επιμελείται και αποφασίζει για οποιοδήποτε θέμα αφορά τους σκοπούς και τα συμφέροντα του Παλλαικού Μετώπου.Ειδικότερα :
α) φροντίζει για την εφαρμογή του καταστατικού λειτουργίας και εκτελεί τις αποφάσεις της Γενικής Συνέλευσης.
β) προετοιμάζει τις Γενικές Συνελεύσεις και εισηγείται τα διάφορα θέματα.
γ) καταρτίζει τον απολογισμό και τον προϋπολογισμό του Μετώπου και διαχειρίζεται τους πόρους του.
δ) Τηρεί την αλληλογραφία, φυλάττει τα αρχεία.
ε) Προβαίνει στις εγγραφές και διαγραφές μελών.
Στ) Συνιστά επιτροπές από μέλη του και μέλη του Μετώπου για αντιμετώπιση διαφόρων ζητημάτων και
ζ) παρακολουθεί και συντονίζει τη δράση τωνμελών και αποφασίζει και πραγματοποιεί κινητοποιήσεις.
ΑΡΘΡΟ 8ο
Το καταστατικό αυτό αποτελείται από (8)άρθρα, που αναγνώστηκαν άρθρο προς άρθρο, έγιναν δεκτά σήμερα από τους αντιπροσώπους των ιδρυτικών μελών και υπογράφηκε από αυτούς στην Αθήνα όπου συγκεντρωθήκαμε και συνεδριάσαμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου