Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Δουλεία δεν είχε ο Έλληνας....

Μόλις μου ανακοινώθηκε η απόλυση μου.Έχω 15 ημέρες διορία να κλείσω τις εκκρεμότητες μου,να μαζέψω τα πράγματα μου και να πάω σπίτι μου. Από ότι κατάλαβα, ακολουθούν μαζί μου και άλλοι 5 συνάδελφοι καθώς η εταιρία δεν δίνατε πλέον, να συντηρεί το προσωπικό που έχει. Μιλάμε για μια εταιρία 15 ατόμων.
Διαβάζω τόσο καιρό τα σοβαρά θέματα και τα ασόβαρα (βλέπε αντικαπνιστές εναντίον καπνιστών, λαθρομετανάστες κλπ).Με πιάνει το παράπονο ρε παιδιά. Δεν θα αναλωθώ στο γιατί να ακούω σε τέτοιο καιρό τα παράπονα των αντικαπνιστών,το θεωρώ το λιγότερο ασόβαρο ή αντίστοιχα τα παράπονα των καπνιστών. Προφανώς οι συγκεκριμένοι άνθρωποι,έχουν λύσει όλα τα προβλήματα τους και δεν έχουν με κάτι άλλο να ασχοληθούν παρά μόνο με τον καπνό των τσιγάρων ή μη.Φούμαρα,που λένε και στο χωριό μου. Με τους λαθρομετανάστες γιατί το θεωρώ ασόβαρο;Βλέπω διάφορα ποστ από υποστηρικτές τους και μη.Ταπεινά να ρωτήσω το εξής.Τι έχει λυθεί ρε παιδιά σε αυτή την χώρα,για τους ίδιους,τους γεννημένους εδώ Έλληνες πολίτες για να ασχοληθούμε και με τους παράνομους;Πλάκα μου κάνεις τώρα έτσι;
Η ανεργία έχει χτυπήσει κόκκινο,νεαρά παιδιά με τα σωστά εφόδια είναι άνεργα,η υγεία είναι στο μαύρο της το χάλι,καθημερινά ακούς να σκοτώνετε κοσμάκης για μια χούφτα δίφραγκα. Οι εγκληματίες έχουν ξεσαλώσει.Οι Σκοπιανοί κερδίζουν όλο και περισσότερους υποστηρικτές για το όνομα "Μακεδονία" (που να μην σώσουν,να δουν όχι τον ήλιο της Βεργίνας,ούτε τον κανονικό).Αρχίζει και επανέρχεται στο προσκήνιο,το θέμα των Αλβανών και της Μεγάλης Αλβανίας (έχουν αξιώσεις ότι η Αλβανία,φτάνει μέχρι και την Πρέβεζα). Το ΔΝΤ μαζί με την κυβέρνηση-μαριονέτα,σφίγγει το ζωνάρι στον λαιμό πλέον,γιατί μέση δεν έχει μείνει. Ο πόλεμος,όσο πάει και πλησιάζει στην χώρα μας.Να μιλήσω και για την Θράκη;Που όσο πάνε και την εξαφανίζουν από τον χάρτη της Ελλάδας;Αυτά και άλλα τόσα.Από παντού ο κλειός σφίγγει δραματικά.Να σου τονίσω ότι κανείς από τους πολιτικούς ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΡΘΡΩΣΕΙ έστω και μια κουβέντα για όλα τα παραπάνω; Μου ζητάς να συμπάσχω μαζί τους;Η με τον οποιοδήποτε λαθρομετανάστη μπαίνει στην χώρα και θέλει νομιμοποίηση;Γιατί να το κάνω αυτό;Πνίγομαι εγώ.Καταστρέφομαι εγώ.Γιατί δεν μου ζητάς να συμπάσχω με τον 26χρονο, που έχουν λιώσει οι σόλες του ψάχνοντας εργασία;Γιατί δεν μου ζητάς να συμπάσχω με τον οικογενειάρχη,που βλέπει το ψυγείο του άδειο σχεδόν;
Γιατί βρε γελοίε να συμπάσχω και να στεναχωριέμαι,που μπήκαν στο νοσοκομείο από την απεργία πείνας;Εγώ τους υποχρέωσα να το κάνουν; Εγώ τους αρνήθηκα το φαγητό;Λες,για τις συνθήκες διαβίωσης τους που είναι απάνθρωπες.Αν είναι απάνθρωπες βρε ηλίθιε εδώ,στην χώρα τους ήταν ανθρώπινες;Τι πρέπει να κάνω;Να τους νομιμοποιήσω;Για ποιον λόγο;Αφού στο κάτω κάτω της γραφής λένε ότι δεν θέλουν να καθήσουν στην Ελλάδα.Άρα γιατί τους κρατάς εδώ;Να τους στείλεις πίσω,στην δικιά τους την χώρα.Δεν με νοιάζει ποια είναι,ούτε τι συμβαίνει εκεί. Εδώ δεν χωράνε. Στο τέλος δεν χωράμε εμείς.Ξέρεις ποιόν λυπάμε;Την πάρτη μου και τους Έλληνες.Την δεδομένη στιγμή,οι υπόλοιποι μπορούν να ψοφήσουν και όρθιοι.
Μην αρχίσω και για την Eurovision.....
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

1 σχόλιο:

ΠΕΤΡΟΣ WELLNESS COACH είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.