Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Όταν οι Έλληνες ματώνουν οικονομικά, τρόικα και ΔΝΤ γλεντάνε στην Αθήνα. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Βίντεο της τηλεόρασης του Star.
Πηγή
http://skeftomasteellhnika.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου