Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Eγκληματα κατα του ελληνικου λαου.

Πριν 3 χρονια πηρα ένα κεφαλαιο κινησης 30.000Ε από την ΜΑΡΦΙΝ ΕΓΝΑΤΙΑ το οποιο πληρωνα κανονικα μεχρι και τον αυγουστο...Ειμαι βιοτεχνης και εδώ και εξι μηνες σταματησανε ολες οι παραγγελιες με αποτελεσμα να πεσει ο τζιρος 40-50%.
Οι περισσοτεροι πελατες μου κανανε στασει πληρωνων,αφησανε της επιταγες τους ακαληπτες( 22.500ε)μεαποτελεσμα να βρεθω κι εγω σε αδυναμια πληρωμης προς τους πιστωτες μου(ΜΑΡΦΙΝ ΕΓΝΑΤΙΑ.)υπολοιπο οφειλης 10.000ε περιπου.Μετα από όλα αυτά απευθηνθηκα στην τραπεζα και ζητησα να μου κανουν μια ρυθμιση με μικροτερο ποσο της μηνιεας δοσεις σε 200.00ε εναντι 400.00 που ειναι σημερα.μετα από δεκα μερες, μου απαντησαν πως μονο με εγγυητη που να εχει ακινητο στο ονομα του μπορει να γινει.Αυτο μου ηταν αδυνατο και αντι για ρυθμιση μου στειλανε εξωδικο με την απειλη αν δεν πληρωσω της καθηστεριμενες δωσεις 1.500.00ε θα μου βγαλουν διαταγη πληρωμης.εχω να απαντησω σ αυτους τους κ=μαφια ότι αδικα θα κανουν το κοπο διοτι δεν εχω τιποτα να μου παρουν-η βιοτεχνια είναι ετοιμη να κλεισει-το μονο που θα μου κανουν είναι να μου στραπατσαρουν περισσοτερο την λιγη αξιοπρεπεια που μου εμεινε.
Οι καιροι όμως, εχουν γυρισματα..ο λαος ετοιμαζετε..να εχουν υποψιν τους αυτοι οι αλητες πως καποιο πρωι θα ξυπνησουν και δεν θα βρουνε κανενα καταστημα τους ορθιο-στην κυριολεξια-και αυτοι θα τρεχουν και δε θα ξερουν που να κρυφτουν.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Πηγή http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: