Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Ράδιο Αρβύλα - Η Ελλάδα φταίει

Νέα ηλίθια δήλωση Ομπάμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου