...μαζί με την Υπουργό μας και τους λοιπούς παρατρεχάμενους.
Για μια ακόμη φορά σκόρπισε άφθονο γέλιο, σε όσους τυχερούς τον παρακολούθησαν ζωντανά από το σχολικό δίκτυο sch.gr.
Και τι δεν είπε:
-Οι μαθητές να βοηθούν τους καθηγητές τους με τις νέες τεχνολογίες
-Ότι κατέβασε από το Ίντερνετ ένα βιβλίο σχετικό με την οικονομική κρίση και το διάβαζε για να μορφωθεί και να βγάλει τη χώρα από αυτήν
-τους έδειξε ένα ηλεκτρονικό βιβλίο, λες και μπορούν οι μαθητές να το αγοράσουν ή λες και μπορεί το σχολείο να τους το παράσχει ή τέλος-τέλος λες και το πρόβλημα της Παιδείας να είναι η έλλειψη σε be-books! Και όλα αυτά τη στιγμή που καταργείται η Πληροφορική στο Λύκειο!!!!!!!! (εδώ κι εδώ)
Καλά, για πόσο θα τους ανεχόμαστε ακόμη; Μας έχουν πάρει χαμπάρι ότι είμαστε χαχόλοι (ναι, είμαστε αναγνώστη μου, μην πω βόδια) και δεν αντιδρούμε και δοκιμάζουν συνεχώς τα όριά μας βάζοντας όλο και ψηλότερα τον πήχυ!
Γενικά, η ανοησία πήγε σύννεφο. Θα χρειαζόμουν 100 σελίδες για να γράψω ποια είναι τα πραγματικά προβλήματα της Παιδείας και πόσο επικοινωνιακή και ανόητη ήταν αυτή η εκδήλωση. Αντ' εμού σας παραθέτω την άποψη των συναδέλφων του ιστολογίου "Με άποψη" όπου μπορείτε να απολαύσετε και τα ξεκαρδιστικά βίντεο...
Ψηφιακές “φούσκες” για το “νέο” σχολείο
Σήμερα (8 Οκτωβρίου) το μεσημέρι έγινε παρουσίαση της ψηφιακής διάστασης του Νέου Σχολείου στις εγκαταστάσεις των ΓΕΛ – ΕΠΑΛ Μούδρου στη Λήμνο. Παρόντες ήταν η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, και ο Πρωθυπουργός, Γ. Α. Παπανδρέου.
Δείτε δυο μικρά αποσπάσματα από αυτή την παρουσίαση. Μπορείτε να εντοπίσετε πόσες “φούσκες” και μάλιστα ψηφιακές υπάρχουν στο “νέο” σχολείο;
Δείτε τα λοιπόν:
Περισσότερα στο http://teachers-limnou.blogspot.com
Viral video shows bar patrons tossing chairs at man who allegedly
threatened to kill workers with a knife
-
A viral video showed bar patrons jump to action to help employees fend off
an alleged attack by a man armed with a knife and threatening to kill
people. ...
Πριν από 8 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου