Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Στον εισαγγελέα οι συσκευές εξοικονόμησης ηλεκτρικού ρεύματος.

Μετά από αναφορά του Γενικού Γραμματέα Καταναλωτή Τη διενέργεια επείγουσας προκαταρκτικής εξέτασης διέταξε η Προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, Ελένη Ράικου, μετά την αναφορά του Γενικού Γραμματέα Καταναλωτή...
Δημήτρη Σπυράκου, προς την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών για παραπληροφόρηση καταναλωτικού κοινού σχετικά με διαφημιζόμενες συσκευές μείωσης κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος. Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή μετά από έρευνα που πραγματοποίησε για τις αυτοδιαφημιζόμενες ως συσκευές μείωσης κατανάλωσης ρεύματος και σε συνεργασία με την 4η Δ/νση Κλαδικής Βιομηχανικής Πολιτικής της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας και τη Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού ανακοίνωσε στις 24 Σεπτεμβρίου ότι:
- Οι διάφορες συσκευές, που διαφημίζονται στα ΜΜΕ και στο διαδίκτυο ότι επιτυγχάνουν εξοικονόμηση στην κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας και μείωση στο λογαριασμό ρεύματος μέχρι και 45%, αναφέροντας ότι συνδέονται με απλό τρόπο σε Εσωτερικές Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις οικιών καταναλωτών, όπως π.χ. σε κοινούς ρευματοδότες κατοικιών και που συνήθως αναφέρεται ότι η εξοικονόμηση επιτυγχάνεται μέσω της βελτίωσης του συντελεστή ισχύος, ουδεμία μείωση στο λογαριασμό ρεύματος των οικιακών και μικρών εμπορικών καταναλωτών επιτυγχάνουν διότι: - Η αγορά από τους καταναλωτές και η εγκατάσταση των εν λόγω συσκευών σε κατοικίες και μικρές επιχειρήσεις θα συνέβαλλε, μόνο εφόσον αυτές είναι κατάλληλα μελετημένες, στη μείωση άεργου ενέργειας ήτοι της ενέργειας που δαπανάται σε θερμικές απώλειες. - Πλην όμως, αφενός η μείωση αυτή είναι μηδαμινή, της τάξεως του 1% στο σύνολο της καταναλισκόμενης ενέργειας και αφετέρου οι μονοφασικοί και τριφασικοί μετρητές ηλεκτρικής ενέργειας της ΔΕΗ που εγκαθίστανται σε κατοικίες και μικρές επιχειρήσεις δεν καταγράφουν άεργο ενέργεια και δεν τιμολογείται.
Με βάση τα παραπάνω, σημειώνει η ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, είναι σαφές ότι ουδεμία μείωση στο λογαριασμό ρεύματος των οικιακών και μικρών εμπορικών καταναλωτών επιτυγχάνεται από την τοποθέτηση των συσκευών αυτών, όπως διαφημίζονται από τις εταιρείες πώλησής τους.
Πηγή http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: