Αυτό το καλοκαίρι στο ‘Coca-Cola Village Amusement Park’, στο Ισραήλ, στους νεαρούς επισκέπτες είχαν δοθεί να φοράνε ειδικό βραχιόλι με τσιπ RFID που τους έδινε τη δυνατότητα να μεταφέρουν αυτό που έκαναν στον πραγματικό κόσμο και να το δημοσιεύουν στον εικονικό κόσμο του Facebook, σύμφωνα με το CNET UK.
Οι ετικέτες RFID στο εσωτερικό κάθε ενός από τα βραχιόλια ήταν προγραμματισμένες με τις λεπτομέρειες του κάθε χρήστη του Facebook, οι οποίες τους επέτρεψαν να περάσουν το βραχιόλι από ειδικό αναγνώστη, για να τους δουν καθορισμένοι αναγνώστες, να δημοσιεύσουν ένα ‘thumbs up’, ή ένα “like”, για τη δραστηριότητα αυτή στο online προφίλ τους. Το βραχιόλι επίσης δίνει την δυνατότητα στους επισκέπτες να ανεβάσουν φωτογραφίες στο λογαριασμό τους στο Facebook, με τα πρόσωπά τους να προβάλλονται αυτόματα.
Το ‘Coca-Cola Village Amusement Park’, ένα τριήμερο ‘pop-up πάρκο αναψυχής’, στο Ισραήλ, που φιλοξενεί 650 εφήβους. Πάνω από 35.000 posts ανέβηκαν με το σύστημα RFID.
Για να διαβάσετε περισσότερα κάντε κλικ εδώ.
Πηγή http://www.rfidnews.org/2010/08/24/coca-cola-gives-a-like-to-rfid
http://www.antipliroforisi.tk
O νέος υπουργός Δικαιοσύνης των ΗΠΑ αποθεώνει την Λατινοπούλου
-
Ο Ματ Γκετζ ανήρτησε βίντεο της
Αποθέωση για την Αφροδίτη Λατινοπούλου από τον νέο υπουργό Δικαιοσύνης στην
κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ. Ο Ματ Γκετζ αν...
Πριν από 8 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου