Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

Η συνέντευξη του Γ. Κοεμτζόπουλου που δεν μεταδόθηκε ποτέ από την τηλεόραση.

Γιώργος Κεμτζόπουλος: Ερευνητής Εξωγήινης Νοημοσύνης, Ζωγράφος, Δρ. Πολιτικός Μηχανικός.
Πρόσφατα ένα Ελληνικό κανάλι πήρε πάλι μια συνέντευξη μου τριάντα πέντε λεπτών με τηλεοπτικό συνεργείο που έστειλε στο σπίτι μου για την εκπομπή του ''Οι πύλες του ανεξήγητου'', πού κάλυπτε θέματα πού αναφέρονται στο τι θα συμβεί το 2012. Σε αυτήν μου την συνέντευξη μίλησα περιληπτικά για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο πλανήτης μας μέχρι το 2012 και πως αυτά θα επιλυθούν, για τις αλλαγές που θα γίνουν στην Γη και τους κατοίκους της μέχρι τότε μπαίνοντας στην πέμπτη διάσταση, για τις ιδιότητες και τις μεγάλες δυνατότητες που θα αποκτήσουμε τότε ως πεμτοδιάστατα όντα κλπ, καθώς και για την σημαντική βοήθεια που θα μας δώσουν οι εξωγήινοι για να επιτύχουμε την μετάβαση μας αυτή. Όμως ο υπεύθυνος δημοσιογράφος δεν τόλμησε τελικά να παρουσιάσει την συνέντευξη, παρ όλο που του...είχα στείλει προηγουμένως το σχετικό κείμενο βάσει του οποίου με επέλεξε να μιλήσω, διότι εκ των υστέρων την θεώρησε πολύ ''προχωρημένη'' και ''ανατρεπτική'' εν σχέση με το τι είχαν υποστηριχθεί για τα ίδια θέματα σε παλαιότερες εκπομπές του, πολύ δε περισσότερο και εκ του γεγονότος ότι αναφέρθηκα σε προβλεπόμενο μηδενισμό των χρεών του κόσμου προς τις τράπεζες, τις κάρτες κλπ, καθώς και στην αποκάλυψη που θα γίνει της τεχνολογίας για καθαρή δωρεάν ενέργεια κλπ που οι σημαντικότερες κυβερνήσεις έχουν λάβει από τους εξωγήινους και κρατούν μυστικές, και πολλές άλλες αλήθειες που οι ''σκοτεινές δυνάμεις'', που ως γνωστόν ελέγχουν τα βασικά μέσα ενημέρωσης, δεν θα ήθελαν σε καμία περίπτωση να αποκαλυφθούν στο ευρύ κοινό και αποφάσισαν την μη παρουσίαση της συνέντευξης.
Κατόπιν τούτου για όσους ενδιαφέρονται να διαβάσουν την συνέντευξη που για πολλούς σας προανήγγειλα με προηγούμενο email μου, την παραθέτω στο email αυτό καθότι την μαγνητοφώνησα την ώρα της λήψεως διότι (όπως είπα και στο συνεργείο) προέβλεπα άγριο ψαλίδισμα των επίμαχων σημείων κατά το μοντάζ, όπως είχε γίνει και με προηγούμενη συνέντευξη μου. Επίσης μπορείτε να την ακούσετε στη σελίδα ΙΙ.2.D1 του site μου . Μια τρίτη προηγούμενη συνέντευξη μου που ελήφθη πάλι από το ίδιο κανάλι στο σπίτι μου, αφορούσε στους κινδύνους για την υγεία μας από το εμβόλιο κατά της γρίπης των χοίρων που μεθόδευσαν οι σκοτεινές δυνάμεις για να χτυπήσουν το ανοσοποιητικό μας και να μας έχουν εξαρτημένους από τα φάρμακα των φαρμακευτικών που ελέγχουν. Η συνέντευξη μου λοιπόν αυτή, παρ' ότι τα λεγόμενα μου εκεί επιβεβαιώθηκαν πανηγυρικώς και διεθνώς, επίσης δεν μεταδόθηκε, αλλά ούτε και επετράπη στον δημοσιογράφο να κάνει καν εκπομπή για το εμβόλιο, ενώ ο ίδιος αναδείκνυε τόσα άλλα μικρό σκάνδαλα.
Έτσι αναγκάστηκα να προσλάβω εταιρία που έστειλε 200.000 emails σε γιατρούς και λοιπούς με στοιχεία που έδινα για το εμβόλιο, ώστε με την ομαδική προσπάθεια εκατοντάδων ακόμη συμπατριωτών μου που κινήθηκαν αναλόγως, να προστατευθεί ο κόσμος από τον εμβολιασμό, και το κακό να περιορισθεί μόνον σε 300.000 άτυχους ανενημέρωτους συμπατριώτες μας (από τα 12 εκατομμύρια εμβόλια που είχαν αρχικά παραγγελθεί), που πήγαν σαν πρόβατα και εμβολιάστηκαν, ενώ οι καταστρεπτικές συνέπειες θα εμφανιστούν σε βάθος χρόνου. (Δείτε λεπτομέρειες στο site μου ).
Μία άλλη από τις πολλές περιπτώσεις που αποδεικνύουν την εξάρτηση των ‘‘ανεξάρτητων’’ μέσων ενημέρωσης (με εξαίρεση το διαδίκτυο που παραμένει μέχρι στιγμής ελεύθερο), είναι το ότι δημοσιογράφος στο ίδιο κανάλι που αποκαλύπτει σκάνδαλα στις εκπομπές του ‘‘Ζούγκλα’’ και ‘‘Κίτρινος τύπος’’ , παρ όλο που του έστειλα επανειλημμένως το email μου με το άρθρο μου για το εμβόλιο, υποστηριζόμενο από διεθνείς μαρτυρίες και links, όχι μόνον το αγνόησε αλλά και δήλωσε ενώπιον της κάμερας ότι θα εμβολιασθεί τόσο αυτός όσο και τα παιδιά του (το έκανε άραγε);
Συνέχεια στο http://epirus-ellas.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: