Σε καιρό κρίσης και οι Έλληνες εφοπλιστές δείχνουν να εκμεταλλεύονται τα σημάδια των καιρών προς όφελος τους. Δεν είναι τυχαίο ότι έχουν δαπανήσει τους 8 μήνες του 2009 τα περισσότερα χρήματα για αγορές πλοίων και κυρίως φορτηγών. Βέβαια μέσα στο καλοκαίρι πάτησαν φρένο, όμως έχουν καλό α’ εξάμηνο.
Πιο συγκεκριμένα..., σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Allied, οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν δώσει για την αγορά των 118 πλοίων 2,3 δισ. δολ. από τα οποία 1,7 δισ. για την αγορά των φορτηγών, 535,5 εκ. για τα δεξαμενόπλοια και 52,3 εκ. για τα containerships και 3,7 για πλοίο ψυγείο.
Η Κίνα το ίδιο διάστημα έχει δαπανήσει δαπάνησε 1,7 δισ. δολ. εκ των οποίων, τα 1,6 δισ.για τα φορτηγά, τα 67,5 εκ.δολ. για τα δεξαμενόπλοια και 42,5 εκ. για αγορά containerships.
Στην τρίτη θέση, σε χαοτική απόσταση όμως, από τους δύο πρώτους, ανέβηκε η Νορβηγία που έχει δαπανήσει για αγορές πλοίων 558,9 εκ.δολάρια και ακολουθεί η Λιβύη με 519,5 εκ. δολ. και η Ιαπωνία με 322,3 εκ. δολάρια.
Πηγή http://greeknation.blogspot.com
Κράνα: Μια υπερτροφή «φάρμακο» που χρησιμοποιούσαν οι Αρχαίοι Έλληνες και η
Κινεζική ιατρική για αιώνες
-
Σε μελέτη που πραγματοποιήθηκε από ερευνητές του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
διαπιστώθηκε πως τα κράνα είναι σημαντικής διατροφικής αξίας, καθώς είναι
πλο...
Πριν από 8 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου