Αυξητικές τάσεις στις συμβάσεις μερικής απασχόλησης και εκ περιτροπής εργασία κατέγραψε το Σώμα Επιθεωρήσεων Εργασίας στο διάστημα Φεβρουαρίου - Ιουνίου.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΠΕ, οι συμβάσεις μερικής απασχόλησης εμφανίζονται αυξημένες κατά 57% και έως 75% οι συμβάσεις εκ περιτροπής εργασίας (οι λεγόμενες «ευέλικτες»). Οι αριθμοί που έδωσε χθες στη δημοσιότητα η υπουργός Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας, κ. Φάνη Πάλλη-Πετραλιά καταδεικνύουν ότι οι συμβάσεις εργασίας με μερική απασχόληση, από 14.655 που ήταν τον Φεβρουάριο, έφτασαν τις 23.009 τον Ιούνιο.
Παρά τις πιέσεις που δέχεται από την κρίση η ελληνική αγορά εργασίας έχει ισχυρές αντιστάσεις, υποστήριξε η Φ. Πετραλιά παρουσιάζοντας τα στοιχεία του ΣΕΠΕΤαυτόχρονα, οι συμβάσεις της εκ περιτροπής εργασίας για το ίδιο διάστημα, από 2.835, έφτασαν τις 4.952.
Αντίθετα, πτώση της κλίμακας του 54,7% και του 84,74%, αντίστοιχα, παρουσιάζουν οι μετατροπές συμβάσεων εργασίας των εργαζομένων από πλήρους απασχόλησης σε μερικής απασχόλησης και εκ περιτροπής εργασίας, οι οποίες είχαν αυξηθεί, λόγω της κρίσης, από τον Φεβρουάριο (οπότε άρχισε να γίνεται η μηνιαία καταγραφή) έως και τον Μάιο. Συγκεκριμένα, τον Ιούνιο μετατράπηκε από «πλήρη» σε «μερική» η απασχόληση για 910 εργαζομένους.
Ακόμη, άλλοι 146 εργαζόμενοι «συμφώνησαν» να απασχολούνται με εκ περιτροπής εργασία, ενώ σε άλλους 15 η αλλαγή αυτή επιβλήθηκε μονομερώς από τον εργοδότη. «Παρά τις πιέσεις που δέχεται από την κρίση, η ελληνική αγορά εργασίας έχει ισχυρές αντιστάσεις», σχολίασε η κυρία Φάνη Πάλλη-Πετραλιά, υπογραμμίζοντας, ακόμη, ως «θετικό μήνυμα» την αύξηση του αριθμού των νέων προσλήψεων με πλήρη απασχόληση που καταγράφεται μεταξύ του Φεβρουαρίου (46.537 θέσεις) και του Ιουνίου (70.898), που όμως συμπίπτει με την έναρξη της τουριστικής περιόδου και, κάθε χρόνο, εμφανίζει μεγαλύτερο αριθμό προσλήψεων.
Πηγή http://www.apn.gr
Η θρυλική διαφήμιση της Coca Cola για τα Χριστούγεννα επιστρέφει... με AI
(Βίντεο) Δείτε το βίντεο με την πιο γνωστή διαφήμιση της Coca Cola στην
ιστορία της τηλεόρασης.
-
Η Coca Cola χρησιμοποίησε τεχνητή νοημοσύνη για να επαναφέρει την
εμβληματική χριστουγεννιάτικη διαφήμισή της που προβλήθηκε για πρώτη φορά
πριν...
Πριν από 8 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου