Πήγε το πρωϊ να εγκαινιάσει και να βάλει τη ΄΄θεμέλιο λίθο΄΄ για το νέο Νοσοκομείο της Χαλκίδας , ενω πριν απο 27 μήνες είχε δεσμευτεί οτι σε 30 μήνες θα είναι έτοιμο . Δηλαδή θα έπρεπε σε τρείς μήνες να έχουν νέο νοσοκομείο στην Χαλκίδα . Τις εξαγγελίες , δεν τις ξέχασαν οι υπάλληλοι του παλιού νοσοκομείου και το πρωϊ περίμεναν τον Υπουργό Υγείας , και οι αστυνομικοί προσπάθησαν να τους απομακρύνουν απο το σημείο .
Οι ΄΄επιτελείς΄΄ της διοργάνωσης- φιέστας , τελικά άφησαν τους εργαζόμενους να δούν τον Υπουργό ο οποίος είπε οτι στο σημείο βρέθηκαν Αρχαία και τους καθυστέρησε η αρχαιολογία . Μια ωραία ιστορία...... με φόντο τους απλούς πολίτες που θέλουν ένα νοσοκομείο για να μην πεθαίνουν στον δρόμο .
Πηγή http://www.agroschannel.com
Μοντέλο ο Αβραμόπουλος.....Το ντύσιμο του μαζί με τα αξεσουάρ έχουν, άσε καλύτερα..δεν είναι για εμάς..Ακόμα τους γλύφουν.Φτύστε τους ρε..Δεν παίρνουν απο λόγια...Με το που τους βλέπετε..
Τι ήταν αυτό! Αντί για μαζικό χτύπημα στην Ουκρανία, ενεργοποιήθηκε το
«Σχέδιο Β» – Μια πονηρή κίνηση από τους στρατηγούς
-
Ενώ στην Ουκρανία περίμεναν ένα μαζικό και εντυπωσιακό ρωσικό χτύπημα, η
Μόσχα φαίνεται πως επέλεξε μια πολύ πιο επικίνδυνη τακτική: ένα αργό αλλά
εξοντω...
Πριν από 46 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου