Ελαβα με e-mail το παρακάτω , μου φαίνετε λίγο τραβιγμένο αλλά αξίζεινα το διαβάσετε για να προβληματιστούν μερικοί για το τι βάζουν στο στόμα τους...
Είναι το κρέας των Mc Donald,πραγματικό κρέας; ΟΧΙ! Αν νομίζεις ότι αυτό
που τρως στα McDonald's είναι «κιμάς σόγια» ή κρέας αλόγου, αφού διαβάσεις
αυτά που ακολουθούν, θα ευχόσουν να είχες φάει τον γιεινό«κιμά σόγιας»και το μη τοξικό κρέας αλόγου.Σύμφωνα με πηγές εξουσιοδοτημένες από το πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν,προέκυψε πρόσφατα, ότι το κρέας που χρησιμοποιούν τα McDonald's για τα Χάμπουργκερ, προέρχεται από τεράστια «ζώα», χωρίς πόδια και κέρατα , τα οποία τρέφονται μέσω συνδεδεμένων σωλήνων στα στομάχια τους και που στην πραγματικότητα δεν έχουν κόκαλα, αλλά μικρούς χόνδρους που δεν αναπτύσσονται ποτέ. Όποιοι τα έχουν δει, διαβεβαιώνουν ότι είναι πολύ αντιπαθή πράγματα,διότι πέρα από το ότι παραμένουν ακίνητα για όλη τους τη «ζωή», δεν έχουν μάτια, ούτε ουρά και σχεδόν δεν έχουν τρίχωμα (!), στην πραγματικότητα τα κεφάλια τους έχουν το μέγεθος της μπάλας του τένις και το μόνο πουδιαφαίνεται είναι αυτό που τους έχει μείνει για «στόμα». Η γενετική παραποίηση την οποία έχουν υποστεί, τα έχει μετατρέψει σε άψυχα αντικείμενα με τρομακτική ζελατινώδη εμφάνιση. Όταν η κυβέρνηση προσπάθησε να τους αναγκάσει να αποσύρουν τις ανακοινώσεις τους που λένε ότι τα χάμπουργκερ τους έχουν βάση βοδινό κρέας,
Περισσότερα στο http://www.mybike.gr/lofiversion/index.php/t10401.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου