Πέμπτη 5 Μαρτίου 2009

Επιμονή στην ταξιδιωτική οδηγία για τα Σκόπια

Αναφερόμενος στα επεισόδια που σημειώθηκαν το περασμένο Σάββατο σε βάρος Ελλήνων πολιτών στην Αχρίδα της ΠΓΔΜ και στην ανακοίνωση, που εξέδωσε το υπουργείο Εξωτερικών για τους Έλληνες, οι οποίοι ταξιδεύουν στην γειτονική χώρα, ο εκπρόσωπος του υπουργείου, Γιώργος Κουμουτσάκος, σημείωσε τα εξής:

«Εχουμε εντοπίσει τους λόγους για τους οποίους κρίθηκε σκόπιμο να υπάρξει αυτή η ενημέρωση προς τους Έλληνες, που πρόκειται να μεταβουν, είτε για να διαμείνουν, είτε για να διέλθουν από το έδαφος της ΠΓΔΜ. Μεταξύ των λόγων αυτών, αναφέραμε τη μέχρις εξαντλήσεως κάθε αυστηρότητας, που έχει και χαρακτηριστικά κατάχρησης, εφαρμογής της νομοθεσίας από την πλευρά των Σκοπίων, με συνέπεια να υπάρχουν αποτελέσματα δυσανάλογα αρνητικά για τους Έλληνες πολίτες. Ως τέτοιες συνέπειες μπορώ να αναφέρω την επιβολή ιδιαίτερα υψηλών και πάντως δυσανάλογων προστίμων, την παραπομπή σε δίκη για απλές διοικητικές παραβάσεις και τον εξαναγκασμό οδηγών φορτηγών σε εκφόρτωση των φορτίου τους για έλεγχο σε οποιοδήποτε σημείο της διαδρομής και κάτω από οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες. Επίσης, μεταξύ των δυσανάλογων συνεπειών μπορεί κανείς να συμπεριλάβει και τη δήμευση ή την απειλή δήμευσης φορτηγών για αμφισβητούμενες παραβάσεις, που θα μπορούσαν να αντιμετωπιστούν με την καταβολή απλού προστίμου, την κατακράτηση διαβατηρίων και ταυτοτήτων μέχρι να καταβληθούν τα πρόστιμα ή να διεξαχθούν δίκες, πράγμα που οδηγεί στην παρεμπόδιση εξόδου από την χώρα, για μικρότερο ή μεγαλύτερο διάστημα».

Αυτοί μας φτήνουν και εμείς νομίζουμε ακόμα ότι ψιχαλίζει.

Κινδυνεύουν οι Έλληνες στα Σκόπια απλά...Στόχος

Πηγή http://www.madata.gr/index.php/epikairotita/politics/32319.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: