Κυριακή 1 Μαρτίου 2009

ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΟΜΟΣ

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ Η ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΣΤΟ ΣΤΕΚΙ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ. ΑΝΑΡΧΟΝΑΖΙΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΓΕΙΤΟΝΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΟΙ ΔΡΑΣΤΕΣ.
ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥΣ.
Διαβάστε τι έγραψε λοιπόν το Βήμα:
H χειροβομβίδα αμυντικού τύπου, που ρίχθηκε, στο κτίριο που στεγάζεται το Στέκι Μεταναστών και το Δίκτυο για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα ήταν σοβιετικής κατασκευής του ΄70, και είναι παρόμοια με αυτή που χρησιμοποίησε η οργάνωση “Σέχτα Επαναστατών” ,στην επίθεση ,προ 25 περίπου ημερών ,στο Αστυνομικό Τμήμα Κορυδαλλού, η οποία επίσης δεν εξερράγη".

Περισσότερα στο http://ygro-pyr.blogspot.com/2009/02/blog-post_7730.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου