ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ Η ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΣΤΟ ΣΤΕΚΙ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ. ΑΝΑΡΧΟΝΑΖΙΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΓΕΙΤΟΝΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΟΙ ΔΡΑΣΤΕΣ.ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥΣ.
Διαβάστε τι έγραψε λοιπόν το Βήμα:
H χειροβομβίδα αμυντικού τύπου, που ρίχθηκε, στο κτίριο που στεγάζεται το Στέκι Μεταναστών και το Δίκτυο για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα ήταν σοβιετικής κατασκευής του ΄70, και είναι παρόμοια με αυτή που χρησιμοποίησε η οργάνωση “Σέχτα Επαναστατών” ,στην επίθεση ,προ 25 περίπου ημερών ,στο Αστυνομικό Τμήμα Κορυδαλλού, η οποία επίσης δεν εξερράγη".
Περισσότερα στο http://ygro-pyr.blogspot.com/2009/02/blog-post_7730.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου