Τετάρτη 4 Μαρτίου 2009

"Συνοδός ασθενούς τραυμάτισε...τραυματιοφορέα στο νοσοκομείο Κατερίνης!"

"Το Σωματείο εργαζομένων καταδίκασε την βάναυση επίθεση.

Απίστευτο και όμως αληθινό. Συνέβη την Δευτέρα το βράδυ στις 8 στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης. Συνοδός ασθενούς, Αλβανικής καταγωγής, επιτέθηκε με βάναυσο τρόπο και τραυμάτισε με γροθιές τον μεταφορέα ασθενών Βασίλη Τσαγκαλίδη την ώρα που εκτελούσε διατεταγμένη υπηρεσία απογευματινής βάρδιας...

Περισσότερα στο http://troktiko.blogspot.com/2009/03/blog-post_8459.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: