Πέμπτη 5 Μαρτίου 2009

Δημιουργησε τρία παιδιά με την μέθοδο της κλωνοποίησης

Τρία παιδιά τα οποία είναι σήμερα εννιά ετών ισχυρίζεται ότι δημιούργησε με τη μέθοδο της κλωνοποίησης ο αμφιλεγόμενος Ιταλός γυναικολόγος και εμβρυολόγος Σεβερίνο Αντινόρι.
Σε συνέντευξή του, που δημοσιεύεται στο εβδομαδιαίο περιοδικό Oggi τονίζει μεταξύ άλλων ότι τα παιδιά αυτά ζουν σήμερα σε χώρα της ανατολικής Ευρώπης. «Βοήθησα για να γεννηθούν με την τεχνική της ανθρώπινης κλωνοποίησης τρία παιδιά. Πρόκειται για δύο αγόρια κι ένα κορίτσι, τα οποία είναι σήμερα 9 ετών. Γεννήθηκαν υγιή και χαίρουν άκρας υγείας αυτήν την ώρα που μιλάμε», τονίζει στη συνέντευξή του στο περιοδικό, που αύριο θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα.
«Ο σεβασμός προς την ιδιωτική ζωή των οικογενειών αυτών με εμποδίζει να πω κάτι περισσότερο», τόνισε ο ίδιος, υπογραμμίζοντας πως η μέθοδος που χρησιμοποίησε ήταν «μία εξελιγμένη παραλλαγή της τεχνικής που χρησιμοποίησε ο Ίαν Ουΐλμουτ για να κλωνοποιήσει την Ντόλι».
Χωρίς να δίνει κάποια απόδειξη, ο Αντινόρι τόνισε πως, για την κλωνοποίηση, χρησιμοποίησε κύτταρα από τους τρεις πατέρες, οι οποίοι δεν μπορούσαν να κάνουν παιδιά. Όπως διαβεβαίωσε, γονιμοποίησε τα ωάρια των μητέρων στο εργαστήριο, με βάση μία τεχνική, η οποία ονομάζεται «πυρηνική μεταβίβαση».
Πριν από πέντε χρόνια, ο Αντινόρι είχε αποκαλύψει την κλωνοποίηση τριών παιδιών.
Αυτό δεν Απαγορεύεται κανονικά???

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου