Εμπρηστική επίθεση εναντίον του σταθμού του ΗΣΑΠ στην Κηφισιά, πραγματοποίησαν άγνωστοι στη 01.07 τα ξημερώματα της Τρίτης. Έξι βαγόνια κάηκαν ολοσχερώς και άλλα τρία υπέστησαν ζημιές, ενώ οι λιγοστοί επιβάτες του τελευταίου δρομολογίου μόλις είχαν αποβιβαστεί.Ο σταθμός βρίσκεται εκτός λειτουργίας και γι' αυτό τα δρομολόγια του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου από και προς τον Πειραιά ξεκινούν και τερματίζουν στον σταθμό Ειρήνη. O σταθμός Ειρήνη συνδέεται με το σταθμό της Κηφισιάς με λεωφορεία της ΕΘΕΛ.Από την Τρίτη αναμένεται να λειτουργήσει ξανά πλήρως ο ΗΣΑΠ.Όπως έγινε γνωστό από αστυνομικές πηγές, μια ομάδα περίπου 20 ατόμων, που φορούσαν αποκριάτικες μάσκες, μπήκαν στο τρένο, που πήγαινε προς Κηφισιά, στον σταθμό των Πατησίων.
Σύμφωνα με επιβάτες του συρμού, μόλις το τρένο έφτασε στο σταθμό της Κηφισιάς οι δράστες έβγαλαν από τις τσάντες τους δοχεία με βενζίνη και άρχισαν να αδειάζουν το εύφλεκτο υγρό σε όλο το συρμό.
Καλά ο καθένας κάνει ότι θέλει. Ανοχύρωτο κράτος. Έβαλαν μάσκες λόγω καρνάβαλους και πήγαν και έκαψαν 9 βαγόνια του ΗΣΑΠ! Κρατούσαν στα χέρια τους μπιτόνια με βενζίνη και δεν πήρε χαμπάρι κανένας να...ειδοποιήσει την αστυνομία; Μπήκαν άδειασαν την βενζίνη έβαλαν φωτιά και έκαψαν τα βαγόνια. Πιο απλά δεν γινόταν.
Θρήνος για την 35χρονη Άννα: Εφυγε από την ζωή μετά από επιπλοκές στον
τοκετό
-
Η Άννα (Βιοσάνα) την περασμένη Τετάρτη (24/6) έφερε στον κόσμο ένα
υγιέστατο αγοράκι, το οποίο περίμενε πώς και πώς να το πάει στο σπίτι για
να…
Θρήνος ...
Πριν από 6 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου