Τετάρτη 4 Μαρτίου 2009

Ο δ/ντης των φυλακών έφτιαξε κοτέτσι για τα παιδιά του

Το είπε ο φύλακας του Κορυδαλλού ότι κάποιος δ/ντης που πέρασε από εκεί άφησε καλό έργο! Ξέρετε τι έκανε;

Έφτιαξε κοτέτσι μέσα στις φυλακές και ...
έβαζε τους κρατούμενους να μαζεύουν τα αυγά για να τα πηγαίνει στα παιδιά του! Τις κότες τους φρόντιζαν οι κρατούμενοι. Που φθάσαμε ρε παιδιά; Και ποιος να μιλούσε; Θα τον έστελναν αδιάβαστο στην απομόνωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: