Τρίτη 3 Μαρτίου 2009

Πεδίο μάχης το λιμάνι της Πάτρας

Σε πεδίο μάχης μετατράπηκε το λιμάνι της Πάτρας, όταν λαθρομετανάστες συγκρούστηκαν με αστυνομικούς, οι οποίοι έκαναν χρήση χημικών. Τα επεισόδια ξεκίνησαν όταν ένας Αφγανός λαθρομετανάστης επιχείρησε να ανέβει σε νταλίκα που περνούσε για να επιβιβαστεί σε πλοίο.

Η νταλίκα εκείνη την ώρα έκανε ένα ελιγμό με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ο Αφγανός. Τότε οι συμπατριώτες του εξαγριώθηκαν και επιτέθηκαν με πέτρες και αντικείμενα εναντίον του οδηγού, ο οποίος τραυματίστηκε ελαφρά.

Χρειάστηκε η επέμβαση της Αστυνομίας για να διαλυθεί το πλήθος, ενώ οι δύο τραυματίες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: